benm öyle bir işlemim de olmadı hocam nereden buldular kartı da çektiler anlamadım
godady müşteri hizmetlerini mi arıyorum
Daha önce orada hiçbir işlem yapmadıysanız. Kart bilgilerinizin çalınmış olma ihtimali çok yüksek. Direk bankanızı arayarak bilgim yok deyip harcama itirazında bulunun. Geçmiş olsun.
Konu sahibine paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum.