tuqra55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade diyorlar ??

Hocam iadeyi otomatik mi başlattılar? Ben de GoDaddy tarafında İngilizce destek bölümüne ulaştım. Eşim konuştu oradaki temsilci ile. Kurulumu yapamamamızın sebebi kampanyanın eski oluşu imiş İade için yarın arayabilirsiniz demişler. Şansım hiç yok gerçekten