tuqra55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade diyorlar ??
nerde çıktı bu ekran hocam

Whisperr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 saat önce aldım hala beklemede
15 dk önce aldım ben beklemede yazısı kalktı yönet çıkıyor kurulum ekranı geliyor