kci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iadeyi otomatik mi başlattılar? Ben de GoDaddy tarafında İngilizce destek bölümüne ulaştım. Eşim konuştu oradaki temsilci ile. Kurulumu yapamamamızın sebebi kampanyanın eski oluşu imiş İade için yarın arayabilirsiniz demişler. Şansım hiç yok gerçekten
Hocam benimkinde iade birşey yok bunu birisi paylaşmış İade diye