• 06-03-2022, 03:26:43
    #37
    Üyeliği durduruldu
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna böyle bir hata yapmış olabilir diyorsunuz yani ... 😁
    Tıpkı bu mevzuda olduğu gibi bir durum yaşanmış olması çok yüksek diye düşünüyorum . ZELİNSKİ " ... " çok fazla kullanmıştır , PUTIN ' de hayal gücünü çokça kullanmıştır
    Biz de tıpkı burada yaşadığımız tatlı diyalog gibi ; BM / NATO / AB / DÜNYA gibi ; şaşkın şaşkın izlemişizdir .

    Bu arada sizin kötü bir niyet taşımadığınızı en başından beridir biliyordum , sadece bu zor zamanda birazcık da olsa yüzünüzü güldürmek istedim nükteyle


    https://www.youtube.com/watch?v=qIFh7g3vfBQ
  • 06-03-2022, 03:35:47
    #38
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıpkı bu mevzuda olduğu gibi bir durum yaşanmış olması çok yüksek diye düşünüyorum . ZELİNSKİ " ... " çok fazla kullanmıştır , PUTIN ' de hayal gücünü çokça kullanmıştır
    Biz de tıpkı burada yaşadığımız tatlı diyalog gibi ; BM / NATO / AB / DÜNYA gibi ; şaşkın şaşkın izlemişizdir .

    Bu arada sizin kötü bir niyet taşımadığınızı en başından beridir biliyordum , sadece bu zor zamanda birazcık da olsa yüzünüzü güldürmek istedim
    Yani bu ... Kullanmak kötümü bundan sonra bana bunun yerine ne tavsiye edersiniz... 4 noktamı koymalıyız iki nokta zaten banlı sayılıyor. ☝️ Yoksa ben hatamı yapıyorum. Bu üç moktayi bende başka birisinden duymuştum. Ama bu kadar gündemi meşkul eden bir şey olabileceğini düşünmemiştim. Demekki daha yaşımız genç bu tür hatalara açık oldugunuz için yarın suyasete atılsak pisi pisine ülkeyi savaşa sokacağız.

    Aman Allah korusun...

    Birde bu Ukrayna'nın hali ne olacak eğer zelenski ... böyle bir hata yaptıysa neden şu ana kadar bu hatasından dönmedi ve bu savaşta kazanan ABD olduğuna göre zelenskiyi bu hataya sürükleyen de bidenmidir.

    Putin ... için mi sence bu kadar ileri gitti. Yani aslında .. nokta olsaydı caydırıcı güçleri devreye sokmayacakmıydı.

    İnsan beşer deyip .... koyacakmis ama eli sürmüş diyemezmiydi. ...😁😁😁🤣🤣🤣😂😂😂
  • 06-03-2022, 03:43:18
    #39
    tilt olmak.. TDK'da böyle bir terim yok z kuşağının uydurmasyon bir terimi mi bu?
  • 06-03-2022, 03:48:11
    #40
    Üyeliği durduruldu
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu ... Kullanmak kötümü bundan sonra bana bunun yerine ne tavsiye edersiniz... 4 noktamı koymalıyız iki nokta zaten banlı sayılıyor. ☝️ Yoksa ben hatamı yapıyorum. Bu üç moktayi bende başka birisinden duymuştum. Ama bu kadar gündemi meşkul eden bir şey olabileceğini düşünmemiştim. Demekki daha yaşımız genç bu tür hatalara açık oldugunuz için yarın suyasete atılsak pisi pisine ülkeyi savaşa sokacağız.

    Aman Allah korusun...

    Birde bu Ukrayna'nın hali ne olacak eğer zelenski ... böyle bir hata yaptıysa neden şu ana kadar bu hatasından dönmedi ve bu savaşta kazanan ABD olduğuna göre zelenskiyi bu hataya sürükleyen de bidenmidir.

    Putin ... için mi sence bu kadar ileri gitti. Yani aslında .. nokta olsaydı caydırıcı güçleri devreye sokmayacakmıydı.

    İnsan beşer deyip .... koyacakmis ama eli sürmüş diyemezmiydi. ...😁😁😁🤣🤣🤣😂😂😂
    Elbette kullanmaya devam edeceksiniz , " ... " nokta kullanılması gereken elzem olan bir noktalama işaretimizdir .
    Ama yazar tarafından ifade edilmek istenenler " ... " ile okuyucuya bırakıldığı için ve görüyorsunuz haliyle ülkemiz olarak hiçte iyi bir okuyucu değiliz
    Üst mesajlarda bir yerlerde ; SOSYAL KİMLİK TEORİSİ VE TRİBALİZM ile alakalı bilgilendirme yapmıştım , ORADA bile noktalar üzerinden azımsayıcılar ve abartıcılar diye iki grup oluştuğunu ve TRİBALLEŞTİKLERİNİ görüyoruz açıkça .

    Elbette yapabilirlerdi , Elbette durumlar buralara kadar gelmezdi ; ama kimse siz ve ben gibi değil ki sönümlesinler göğüslesinler bütünleştirici olsunlar .

    Denizaltı SUBAYI Vasili Arkhipov BKZ : Buradan kısa bilgilendirme alabilirsiniz .
    Ayrıca yine benzeri örnek olarak : Stanislav Petrov

    Sizin ve benim gibi insanlar oldukça bir yerlerde her zaman umut vardır .

    MİKRO ÖLÇEK UNSUR OLAN VASİLİ ARKHİPOV , DEVASA ÖLÇEKTE MAKRO OLAYI ENTROPİYİ SÖNÜMLEYEREK VE GÖĞÜSLEYEREK DURDURMUŞTUR SİZ VE BEN GİBİ .

  • 06-03-2022, 04:10:43
    #41
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette kullanmaya devam edeceksiniz , " ... " nokta kullanılması gereken elzem olan bir noktalama işaretimizdir .
    Ama yazar tarafından ifade edilmek istenenler " ... " ile okuyucuya bırakıldığı için ve görüyorsunuz haliyle ülkemiz olarak hiçte iyi bir okuyucu değiliz
    Üst mesajlarda bir yerlerde ; SOSYAL KİMLİK TEORİSİ VE TRİBALİZM ile alakalı bilgilendirme yapmıştım , ORADA bile noktalar üzerinden azımsayıcılar ve abartıcılar diye iki grup oluştuğunu ve TRİBALLEŞTİKLERİNİ görüyoruz açıkça .

    Elbette yapabilirlerdi , Elbette durumlar buralara kadar gelmezdi ; ama kimse siz ve ben gibi değil ki sönümlesinler göğüslesinler bütünleştirici olsunlar .

    Denizaltı SUBAYI Vasili Arkhipov BKZ : Buradan kısa bilgilendirme alabilirsiniz .
    Ayrıca yine benzeri örnek olarak : Stanislav Petrov

    Sizin ve benim gibi insanlar oldukça bir yerlerde her zaman umut vardır .

    MİKRO ÖLÇEK UNSUR OLAN VASİLİ ARKHİPOV , DEVASA ÖLÇEKTE MAKRO OLAYI ENTROPİYİ SÖNÜMLEYEREK VE GÖĞÜSLEYEREK DURDURMUŞTUR SİZ VE BEN GİBİ .

    Konuyu baştan sona kadar dış linkler ile birlikte tekrar okudum, çok eğlenceli bir konu olmuş katkıda bulunan herkesin emeğine sağlık. Başlatan arkadaş ne demek istedi cevap verenler ne anladı da bu şeklide cevap verdi. Kim kiminle nerede kim kime ne dedi offf kafam yandı. Ben kaçtım. ... 😁😁😁 Herkese hayırlı geceler. Allah rahatlık versin 🌹🌹🌹
  • 06-03-2022, 12:57:56
    #42
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bir doktor bulup tedavi olun.
    Allah yakınınızdaki insanlara sabır versin. Büyük bir ihtimalle cennetlik olurlar sizle ilgilendikleri için.
  • 06-03-2022, 13:01:46
    #43
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe dilbilgisi dersinde noktalama işaretleri tek tek anlatılıyor arkadaşlar. Bu mesele neden bu kadar tartışıldı anlamış değilim!
    Türkçe dil bilgisinde .. var da TDK'nin mi haberi yok hocam?