Ukrayna böyle bir hata yapmış olabilir diyorsunuz yani ... 😁
Tıpkı bu mevzuda olduğu gibi bir durum yaşanmış olması çok yüksek diye düşünüyorum . ZELİNSKİ " ... " çok fazla kullanmıştır , PUTIN ' de hayal gücünü çokça kullanmıştır

Biz de tıpkı burada yaşadığımız tatlı diyalog gibi ; BM / NATO / AB / DÜNYA gibi ; şaşkın şaşkın izlemişizdir .
Bu arada sizin kötü bir niyet taşımadığınızı en başından beridir biliyordum , sadece bu zor zamanda birazcık da olsa yüzünüzü güldürmek istedim nükteyle
https://www.youtube.com/watch?v=qIFh7g3vfBQ