griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıpkı bu mevzuda olduğu gibi bir durum yaşanmış olması çok yüksek diye düşünüyorum . ZELİNSKİ " ... " çok fazla kullanmıştır , PUTIN ' de hayal gücünü çokça kullanmıştır
Biz de tıpkı burada yaşadığımız tatlı diyalog gibi ; BM / NATO / AB / DÜNYA gibi ; şaşkın şaşkın izlemişizdir .

Bu arada sizin kötü bir niyet taşımadığınızı en başından beridir biliyordum , sadece bu zor zamanda birazcık da olsa yüzünüzü güldürmek istedim
Yani bu ... Kullanmak kötümü bundan sonra bana bunun yerine ne tavsiye edersiniz... 4 noktamı koymalıyız iki nokta zaten banlı sayılıyor. ☝️ Yoksa ben hatamı yapıyorum. Bu üç moktayi bende başka birisinden duymuştum. Ama bu kadar gündemi meşkul eden bir şey olabileceğini düşünmemiştim. Demekki daha yaşımız genç bu tür hatalara açık oldugunuz için yarın suyasete atılsak pisi pisine ülkeyi savaşa sokacağız.

Aman Allah korusun...

Birde bu Ukrayna'nın hali ne olacak eğer zelenski ... böyle bir hata yaptıysa neden şu ana kadar bu hatasından dönmedi ve bu savaşta kazanan ABD olduğuna göre zelenskiyi bu hataya sürükleyen de bidenmidir.

Putin ... için mi sence bu kadar ileri gitti. Yani aslında .. nokta olsaydı caydırıcı güçleri devreye sokmayacakmıydı.

İnsan beşer deyip .... koyacakmis ama eli sürmüş diyemezmiydi. ...😁😁😁🤣🤣🤣😂😂😂