Anket Eksi Butonu Olmalı Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 16
Eksi Butonu Olmalı Mı?
Evet
%50,00 (8 Oy)
Hayır
%50,00 (8 Oy)
  • 02-03-2022, 23:04:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli r10.net üyeleri hepimizin kullandığı güzide forumumuzda sizce eksi butonu olmalımı? Görüşleriniz nedir bu konuda?
  • 02-03-2022, 23:05:45
    #2
    Tartışmalara yol açabileceği için bence gerek yok.
  • 02-03-2022, 23:06:40
    #3
    Sosyal medya siteleri yıllar sonra akıllanıp kaldırmışken bizim getirmemiz saçma olur.
  • 02-03-2022, 23:06:41
    #4
    Ticari konular haricinde olabilir eğer gereksiz bir konu ise benden önce girenler beğenmez bu sayede off-topic’de daha aşağı sıralarda olur
    Örnek
  • 02-03-2022, 23:06:45
    #5
    Daha önce öneri konusu açılmıştı bununla ilgili ve eskinin -rep kavgalarına benzer şeyler olur demiştim. İki genel moderatör de benimle hemfikir olmuştu. Yani anketten olmalı yönünde çoğunluk çıksa dahi yönetimin uygulayacağını düşünmüyorum, keza bence de olmamalı.
  • 02-03-2022, 23:10:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medya siteleri yıllar sonra akıllanıp kaldırmışken bizim getirmemiz saçma olur.
    Hocam yt den bahsediyorsun lakin o karar bence iyi olmadı
    Dislike sayısı sayesinde videonun clickbait vs olup olmadığını anlıyorduk