Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Forumda Eksi (Beğenmeme) Butonu Olmalı Mı?
Anketimiz
Anket
Eksi Butonu Olmalı Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı:
16
Eksi Butonu Olmalı Mı?
Evet
%50,00 (8 Oy)
Abbozdag
,
benyamin
,
bselcukakin
,
halilkahraman
,
hasip
,
Mosby
,
msn560
,
Rettit12
Hayır
%50,00 (8 Oy)
Abdullah07
,
alicangunduz
,
Emre
,
JustChargin
,
Nurullahtr
,
Risque
,
Turan60
,
WokeStray