Konu
Sizce Forumda Eksi (Beğenmeme) Butonu Olmalı Mı?
02-03-2022, 23:04:09
#1
Rettit12
Üyeliği durduruldu
Değerli r10.net üyeleri hepimizin kullandığı güzide forumumuzda sizce eksi butonu olmalımı? Görüşleriniz nedir bu konuda?