Daha önce öneri konusu açılmıştı bununla ilgili ve eskinin -rep kavgalarına benzer şeyler olur demiştim. İki genel moderatör de benimle hemfikir olmuştu. Yani anketten olmalı yönünde çoğunluk çıksa dahi yönetimin uygulayacağını düşünmüyorum, keza bence de olmamalı.