• 28-02-2022, 10:11:51
    #1
    Merhabalar,
    Geçen cumartesi göz muaynesi olmak için (sıradan gözlük muaynesi) hastane bakayım dedim. Devlet çok geçe attığı ya da hiç vermediği için direkt özele baktım istanbulda.

    Önce çok bilidik avrupa göz, veni vidi göz, dünya göz gibi hastaneleri aradım. Bir de ne göreyim, hiçbirinin 600 - 700 TL'den aşağıya randevusu yok.
    Kaldı ki göz hastanesi olmayan hastaneleri aradığımda onlar bile 300 TL'den aşağıya muayne etmiyor.

    Sonra bir bakanımızın hastanesinden uyguna buldum... Hemen aldım..

    Fakat bu nedir arkadaş? 10 Dakika bakacak bir kaç harf gösterip yollayacaksın hastayı, neden bu kadar pahalı? Sebebini bilen var mı?
  • 28-02-2022, 10:16:12
    #2
    Hocam son bir yılda muayene ücretleri ortalama 3 kat arttı. SGK'lı iseniz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası yaptırmanızı tavsiye ederim.
    Düşünürseniz yardımcı olabilirim.
    Ortalama fiyat aralığı kişinin genel durumuna göre değişmekle birlikte 1000-3000 tl arasında çıkmaktadır. Poliçeniz yenilendikçe araç sigortası gibi fiyatlarda indirim uygulanmaktadır.
    3 yıldır yenileyen arkadaşımıza şu an 1200 bandında fiyat çıkmaktadır. 10 kez ayakta tedavi ve limitsiz yatarak tedaviden faydalanmaktadır.
    0543 129 0543
    Başak Sigorta
  • 28-02-2022, 10:18:05
    #3
    Özel Hastanelerde SGK ücretinin %200'e kadar kısmını katılım payı olarak almaları serbest olduğundan beri bu durum böyle.
    Olay sadece muayene ile bitmiyor tabi. Tahliller, tetkikler vb. şeyler de olduğunda, fiyat uçuyor. Hele ki MR yada BT çektirirseniz, kesenize geçmiş olsun.
  • 28-02-2022, 10:19:59
    #4
    Ben de KBB için görüştüm bir kaç hastaneyle dip 600 max 1150 fiyat çektiler şaka gibi yani
  • 28-02-2022, 10:20:25
    #5
    Kan tahlili bile olmuş 1.400 TL.
  • 28-02-2022, 10:22:17
    #6
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Hastanelerde SGK ücretinin %200'e kadar kısmını katılım payı olarak almaları serbest olduğundan beri bu durum böyle.
    Olay sadece muayene ile bitmiyor tabi. Tahliller, tetkikler vb. şeyler de olduğunda, fiyat uçuyor. Hele ki MR yada BT çektirirseniz, kesenize geçmiş olsun.
    Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de KBB için görüştüm bir kaç hastaneyle dip 600 max 1150 fiyat çektiler şaka gibi yani
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan tahlili bile olmuş 1.400 TL.
    Valla yakaladıklarını koparıyorlar ama biraz çirkef olunca indirim uyguluyorlar %50'ye kadar Şaşırmışlar, Allah kimseyi zorunda bırakmasın inşallah. O kadar devlet hastanemiz var, bazı bölümlerde 2 hafta bazılarında 2 aydan önce randevu alamıyorsun...
  • 28-02-2022, 14:20:18
    #7
    Merhaba, sosyal güvenceniz varsa tamamlayıcı sağlık sigortası öneririz. Detaylı bilgi ve uygun fiyat teklifleri için 0 850 305 59 66 numaralı whatsap üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
  • 28-02-2022, 14:31:40
    #8
    Özel hastanede çalışmış biri olarak söyleyeceklerim; hepsi ticarethane. Parası olan bir çok hastane sahibi yeni hastane açarak ruhsat almaya çalışıyor. Ruhsat almanın kolay olmadığını bilenler belediyelerle haşır neşir. Kimi ise parayı basıp bazı özel hastanelerin ruhsatını satın alıyor. Muayene olmak istediğinizde test yaptırmaya sevkediliyorsunuz. Yatış gerektirmeyen durumlarda yatış verilerek gecelik ücret almaya çalışmak mı, ufak sağlık problemlerinde operasyon/ameliyat yapılması mı ne ararsanız var. Bu yüzden kendi sağlığım için sıra bekleyip devlet hastanelerini tercih ediyorum. Nitekim geçen gün göz için muayene oldum devlet hastanesinde. Söylediğiniz gibi harfleri gösterdi 2 dakika sürmedi, gözlük yazdı gönderdi. Para ödemedim.
  • 28-02-2022, 14:33:47
    #9
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel hastanede çalışmış biri olarak söyleyeceklerim; hepsi ticarethane. Parası olan bir çok hastane sahibi yeni hastane açarak ruhsat almaya çalışıyor. Ruhsat almanın kolay olmadığını bilenler belediyelerle haşır neşir. Kimi ise parayı basıp bazı özel hastanelerin ruhsatını satın alıyor. Muayene olmak istediğinizde test yaptırmaya sevkediliyorsunuz. Yatış gerektirmeyen durumlarda yatış verilerek gecelik ücret almaya çalışmak mı, ufak sağlık problemlerinde operasyon/ameliyat yapılması mı ne ararsanız var. Bu yüzden kendi sağlığım için sıra bekleyip devlet hastanelerini tercih ediyorum. Nitekim geçen gün göz için muayene oldum devlet hastanesinde. Söylediğiniz gibi harfleri gösterdi 2 dakika sürmedi, gözlük yazdı gönderdi. Para ödemedim.
    biraz acelem olmasa (gelecek tarihlerde seyahatim var) alacaktım fakat uğraşmak istemedim. Medipol megada 80 tlye oldum attım üstümden derdi... 10 dakika baktı gözlük yazdı gönderdi, o 80 tl bile dokundu valla