Özel Hastanelerde SGK ücretinin %200'e kadar kısmını katılım payı olarak almaları serbest olduğundan beri bu durum böyle.
Olay sadece muayene ile bitmiyor tabi. Tahliller, tetkikler vb. şeyler de olduğunda, fiyat uçuyor. Hele ki MR yada BT çektirirseniz, kesenize geçmiş olsun.