Özel hastanede çalışmış biri olarak söyleyeceklerim; hepsi ticarethane. Parası olan bir çok hastane sahibi yeni hastane açarak ruhsat almaya çalışıyor. Ruhsat almanın kolay olmadığını bilenler belediyelerle haşır neşir. Kimi ise parayı basıp bazı özel hastanelerin ruhsatını satın alıyor. Muayene olmak istediğinizde test yaptırmaya sevkediliyorsunuz. Yatış gerektirmeyen durumlarda yatış verilerek gecelik ücret almaya çalışmak mı, ufak sağlık problemlerinde operasyon/ameliyat yapılması mı ne ararsanız var. Bu yüzden kendi sağlığım için sıra bekleyip devlet hastanelerini tercih ediyorum. Nitekim geçen gün göz için muayene oldum devlet hastanesinde. Söylediğiniz gibi harfleri gösterdi 2 dakika sürmedi, gözlük yazdı gönderdi. Para ödemedim.
biraz acelem olmasa (gelecek tarihlerde seyahatim var) alacaktım fakat uğraşmak istemedim. Medipol megada 80 tlye oldum attım üstümden derdi... 10 dakika baktı gözlük yazdı gönderdi, o 80 tl bile dokundu valla