Merhabalar,
Geçen cumartesi göz muaynesi olmak için (sıradan gözlük muaynesi) hastane bakayım dedim. Devlet çok geçe attığı ya da hiç vermediği için direkt özele baktım istanbulda.

Önce çok bilidik avrupa göz, veni vidi göz, dünya göz gibi hastaneleri aradım. Bir de ne göreyim, hiçbirinin 600 - 700 TL'den aşağıya randevusu yok.
Kaldı ki göz hastanesi olmayan hastaneleri aradığımda onlar bile 300 TL'den aşağıya muayne etmiyor.

Sonra bir bakanımızın hastanesinden uyguna buldum... Hemen aldım..

Fakat bu nedir arkadaş? 10 Dakika bakacak bir kaç harf gösterip yollayacaksın hastayı, neden bu kadar pahalı? Sebebini bilen var mı?