BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel Hastanelerde SGK ücretinin %200'e kadar kısmını katılım payı olarak almaları serbest olduğundan beri bu durum böyle.
Olay sadece muayene ile bitmiyor tabi. Tahliller, tetkikler vb. şeyler de olduğunda, fiyat uçuyor. Hele ki MR yada BT çektirirseniz, kesenize geçmiş olsun.
Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de KBB için görüştüm bir kaç hastaneyle dip 600 max 1150 fiyat çektiler şaka gibi yani
Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kan tahlili bile olmuş 1.400 TL.
Valla yakaladıklarını koparıyorlar ama biraz çirkef olunca indirim uyguluyorlar %50'ye kadar Şaşırmışlar, Allah kimseyi zorunda bırakmasın inşallah. O kadar devlet hastanemiz var, bazı bölümlerde 2 hafta bazılarında 2 aydan önce randevu alamıyorsun...