• 27-02-2022, 21:09:20
    #10
    Wifi çok yavaş
    Turkcell hızlı
    Türk Telekom çok yavaş
  • 27-02-2022, 21:44:15
    #11
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Bende sorun yok Turknet wifi, mobilden giriyorum
  • 27-02-2022, 21:48:42
    #12
    yoğunluktandır sanırım.bazen genel net sorunu oluyor
  • 27-02-2022, 22:43:43
    #13
    TTNet kullanıyorum, oldukça iyi açılıyor ben de bir problem yok.
  • 28-02-2022, 06:46:15
    #14
    Administrator
    Bizde gayet hızlı, sayfa yüklemesi 1 saniye sürmüyor. bu problem devam ediyor mu sizde?

    Örneğin şu an sorun yaşayan kullanıcılar yazarlarsa detaylı bilgi alıp kontrol edelim..

    kullanılan internet operatörü, işletim sistemi, browser vb.
  • 28-02-2022, 07:31:48
    #15
    Hocam yavaş değilde bende madem konu açılmış yazayım. Forumda arkaplanda sürekli dönen bazı kodlar var sanırım, artık pm geldi mi diye mi kontrol ediyor, yoksa Ajax ile başka şeyler mi kontrol ediliyor bilmiyorum ama r10 açıkken safari uyarı veriyor bu sayfa çok güç harcıyor kapatmak istermisiniz diye, belki o kısımda bir optimizasyona gidilebilir.
    @Admin;
  • 28-02-2022, 08:32:12
    #16
    Administrator
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yavaş değilde bende madem konu açılmış yazayım. Forumda arkaplanda sürekli dönen bazı kodlar var sanırım, artık pm geldi mi diye mi kontrol ediyor, yoksa Ajax ile başka şeyler mi kontrol ediliyor bilmiyorum ama r10 açıkken safari uyarı veriyor bu sayfa çok güç harcıyor kapatmak istermisiniz diye, belki o kısımda bir optimizasyona gidilebilir.
    @Admin;
    @Burti;
  • 28-02-2022, 08:33:47
    #17
    Administrator
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey diyeceğim? r10 neden bu kadar yavaş @Admin; Coşkun abi rokito falan mı hastalandı bir sarsalım kendine gelsin bu konuyu açmam 4 dakika mı aldı. İnternetim mi yavaş diyorum yok o da değil her siteye hızlıca erişiyorum r10 yaklaşık 2-3 gündür bence kendinde değil bir dua falan okutalım bir şey yapalım.
    alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acayip yavaş
    sizde nedir durumlar?
    Sürekli mi yavaş sadece dün mü oldu arkadaşlar?

    bize detaylı bilgi iletmeniz lazım.
  • 28-02-2022, 08:39:47
    #18
    3 kişi site yavaş dediği için altyapı sponsoru ve R10 sahibi konuyu dikkate alıp kullanıcılara son durum nedir diye soruyorsa !

    Bu emeğin karşılığını umarım fazlasıyla alırsınız. Bu kadar ilgi sizi ayakta alkışlıyorum .