Bu konuyu açmam hiç kolay olmadı... - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu konuyu açmam hiç kolay olmadı...
45
●
2.654
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu konuyu açmam hiç kolay olmadı...
1
2
3
4
5
6
02-03-2022, 16:48:19
#46
Coşkun Çetin
Administrator
GoogleChrome adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tam şuan yavaşlama ve siteye komple girememe sorunu yaşıyorum.
saat 16:45 itibariyle erişimde problem yaşıyorum.
tarayıcım chrome.
@
Admin
;
Anlık bir durum yaşandı ve düzeldi normal bu
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler