3 kişi site yavaş dediği için altyapı sponsoru ve R10 sahibi konuyu dikkate alıp kullanıcılara son durum nedir diye soruyorsa !

Bu emeğin karşılığını umarım fazlasıyla alırsınız. Bu kadar ilgi sizi ayakta alkışlıyorum .