Konu
Bu konuyu açmam hiç kolay olmadı...
28-02-2022, 08:39:47
#18
Tatoglubilisim
3 kişi site yavaş dediği için altyapı sponsoru ve R10 sahibi konuyu dikkate alıp kullanıcılara son durum nedir diye soruyorsa !
Bu emeğin karşılığını umarım fazlasıyla alırsınız. Bu kadar ilgi sizi ayakta alkışlıyorum .