Bir şey diyeceğim? r10 neden bu kadar yavaş
@Admin; Coşkun abi rokito falan mı hastalandı bir sarsalım kendine gelsin bu konuyu açmam 4 dakika mı aldı. İnternetim mi yavaş diyorum yok o da değil her siteye hızlıca erişiyorum r10 yaklaşık 2-3 gündür bence kendinde değil bir dua falan okutalım bir şey yapalım.
sizde nedir durumlar?
Sürekli mi yavaş sadece dün mü oldu arkadaşlar?
bize detaylı bilgi iletmeniz lazım.