caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yavaş değilde bende madem konu açılmış yazayım. Forumda arkaplanda sürekli dönen bazı kodlar var sanırım, artık pm geldi mi diye mi kontrol ediyor, yoksa Ajax ile başka şeyler mi kontrol ediliyor bilmiyorum ama r10 açıkken safari uyarı veriyor bu sayfa çok güç harcıyor kapatmak istermisiniz diye, belki o kısımda bir optimizasyona gidilebilir.
@Admin;
@Burti;