• 28-02-2022, 02:01:10
    #73
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediklerini anladım hocam.
    Sen sivilleri kurtarma derdindesin.
    Ama işgale uğrayan bir ülkede sivil yoktur.
    Biz her türk asker doğar derken diğer ülkeler disko disko partizane diyor sanıyoruz.
    Ukraynadaki kadın erkek siviller bugün orduya gidip silahlanmaya ve direnişe katılmaya çalışıyor.
    Çok yakın bir arkadaşım var Ukrayna'da genç bir kız ve sistem analisti olarak çalışıyordu.
    Kardeşim gibi severim ve 12 senedir ona sestra ya da bacım derim o da bana abi ya da brat der.
    Bu kız bugün kız kardeşi ile birlikte bir silah deposunda askerlere silah hazırlıyor, barış zamanı da annesi ve kardeşi ile birlikte Ukrayna ordusu için gönüllü işlerde çalışıyordu.
    Yani senin siviller tahliye edilsin fikrin temelsiz bir fikir.
    Hem savaş koşullarında köprüleri yolları vurulmuş bir ülkede bu kadar insanı tahliye edecek lojistik imkan olmaz.
    Hem de bu insanlar tahliye edilmek mi istiyorlar yoksa Rusya'ya karşı direnmek mi istiyorlar diye hiç kendine sormadın.

    Bu kısmı da sana bilgi olarak yazıyorum.
    Donbas ve Lugansk'taki ayrılıkçılar milliyetçi Ukraynalı nüfusu temizlediler.
    Donbass ve Lugansk'ta yaşayan be Rus yanlısı olmayan herkes kaçmak zorunda kaldı.
    Ve bir daha asla geri dönemediler.
    Ukraynalılar bugün bulundukları yerleri terkederlerse ve Rusya kazanırsa bir daha ülkelerine dönemezler.
    O yüzden senin dediğin gibi şehirleri boşaltıp Rusya'ya altın tepside sunmak idealistlik değildir.
    Sorunda bu zaten TRİBALİZMİ VE POPÜLİZMİ ZOOLOJİK GÜDÜLENMEYİ BU KADAR ŞİDDETLE UYGULAYIP ENTROPİYİ KATLAYA KATLAYA ARTTIRIR İSEN .
    Karşı tarafın ne ara kompulsiyona yani eyleme geçeceğini tam olarak bilemezsin .

    ÖYLE AKILLICA VE LİDERCE SAVAŞÇI OLARAK SAVAŞACAKSIN Kİ DÜŞMANIN SANA KARŞI ENTROPİYİ DÜŞÜRMEYE BAŞLAYACAK SENDE DÜŞÜRECEKSİN .

    MÜZAKERELER VE DİPLOMATİK GİRİŞİMLER + BU DURUMDA SALDIRMAZLIK ENTROPİYİ DÜŞÜRDÜKÇE DÜŞÜRECEK UNSURLARDIR .

    UNUTMA ZAMAN GEÇTİKÇE SİSTEMLİ VE SÜREĞEN ŞEKİLDE DEVAM EDEN BİR ENTROPİ düşmesi VARSA BAK ALTINI ÇİZİYORUM BUNU KESİNLİKLE HERKESİN BİLMESİNİ İSTİYORUM BU ÇOK ÖNEMLİ BİR BİLGİDİR .
    ŞAKA YAPMIYORUM BU ÇOK ÖNEMLİ BİLGİDİR HAYATTA HER İŞİNİZE YARAR .

    @digiklan; LÜTFEN BU BİLGİYİ ÇOK İYİ DÜŞÜNEREK ANLAMAYA ÇALIŞ ÇÜNKÜ BU BİLGİNİN ÖNEMİ ÇOK ÇOK ÇOK FAZLA .

    Eğer zaman geçtikçe süreğen ve sistemli şekilde devam eden ENTROPİ DÜŞMESİ varsa bu taraflardan GÜÇLÜ OLANI anlaşmaya zorlar bir baskı unsurudur .
    Şaka değil gerçekten bak bu bilgi çok önemli bir şey : Unutma zaman geçtikçe süreğen ve sistemli şekilde devam eden bir entropi düşmesi taraflardan güçlü olanı anlaşmaya ve uzlaşmaya zorlar .

    Bu sürece geldiğin zaman ; Elindeki yumuşak gücün çok etkili olması gerekir . Bu yumuşak güçle tehdit edeceksin ama uygulamayacaksın .
    Tehdit karşı tarafın süreci nasıl götürdüğüne göre kendiliğinden şekillenecek bu durumda diplomasi masasında her daim bu pozisyonda olan kazanır kazandı .

    Şehirleri altın tepside sunma falan değil . Öyle kadın çocuk kalkan yaparsan ENTROPİ artar zaten . HELE iki tarafın bunda bağı varsa kız alıp kız vermişse gibi düşün .
    YANİ her iki tarafta da BİRİNCİ İKİNCİ VE ÜÇÜNCÜ DERECE AKRABALAR İŞİN İÇİNE GİRİYORSA entropi daha da artar yani .

    O yüzden etkin ve doğru mücadele için ; SAVAŞ savaşı bilenlere yüksek bir özveri ile yapılırsa .
    İşte o zaman ENTROPİ BOŞALMASI fazla olur . ÇÜNKÜ KADIN ÇOCUK SİVİL ENTROPİ BOŞALDIKÇA ARTTIRIR BOŞALDIKÇA ARTTIRIR ARTIK NASIL KONUŞUYORUM FARK ETTİYSENİZ .
    bu yüzden ENTROPİYİ TAM MANADA BOŞALTACAĞINIZ İÇİN

    ASKERİ UNSURLAR BİRİ BİRİYLE KAPIŞIR .

    Buradan siz entropiyi düşürünce ve dirençli çıkınca işte o zaman masada sağlam bir kozla çıkarsınız karşılarına .
  • 28-02-2022, 02:08:06
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Ama arkadaşlar Sosyodemografik ve Sosyokültürel göstergelerde her bir seçimli vakada diye aldığım nota göre :

    Siz de bunu zaman zaman çevrenizden vesaire gözlemleyebilirsiniz .

    Eğer ki akrabalık ilişkileri varsa ; birinci ikinci ve üçüncü dereceden ; eğer ki işin içine kadın çocuk gibi unsurlar da girerse fazlaca etken olarak .

    Entropi boşalmaz arkadaşlar çünkü ENTROPİ bir boşalırsa on artar .

    Bu yüzden savaş anlarında ENTROPİ BOŞALMASINI Tam olarak sağlamak için sivilleri arındırıp askeri unsurlarca mücadele etmeniz gerekir .

    Yani Askeri unsurlar artık biri birirlerine karşı entropiyi boşaltarak SÖNÜMLEYECEK bu sayede direnen taraf dirençli çıkarsa

    MASA DA ÜSTÜNLÜK ELDE EDECEKTİR .

    Entropi boşalmazsa bu süreçte işte büyük sıkıntı bu .

    @digiklan;
  • 28-02-2022, 02:08:22
    #75
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunda bu zaten TRİBALİZMİ VE POPÜLİZMİ ZOOLOJİK GÜDÜLENMEYİ BU KADAR ŞİDDETLE UYGULAYIP ENTROPİYİ KATLAYA KATLAYA ARTTIRIR İSEN .
    Karşı tarafın ne ara kompulsiyona yani eyleme geçeceğini tam olarak bilemezsin .

    ÖYLE AKILLICA VE LİDERCE SAVAŞÇI OLARAK SAVAŞACAKSIN Kİ DÜŞMANIN SANA KARŞI ENTROPİYİ DÜŞÜRMEYE BAŞLAYACAK SENDE DÜŞÜRECEKSİN .

    MÜZAKERELER VE DİPLOMATİK GİRİŞİMLER + BU DURUMDA SALDIRMAZLIK ENTROPİYİ DÜŞÜRDÜKÇE DÜŞÜRECEK UNSURLARDIR .

    UNUTMA ZAMAN GEÇTİKÇE SİSTEMLİ VE SÜREĞEN ŞEKİLDE DEVAM EDEN BİR ENTROPİ düşmesi VARSA BAK ALTINI ÇİZİYORUM BUNU KESİNLİKLE HERKESİN BİLMESİNİ İSTİYORUM BU ÇOK ÖNEMLİ BİR BİLGİDİR .
    ŞAKA YAPMIYORUM BU ÇOK ÖNEMLİ BİLGİDİR HAYATTA HER İŞİNİZE YARAR .

    @digiklan; LÜTFEN BU BİLGİYİ ÇOK İYİ DÜŞÜNEREK ANLAMAYA ÇALIŞ ÇÜNKÜ BU BİLGİNİN ÖNEMİ ÇOK ÇOK ÇOK FAZLA .

    Eğer zaman geçtikçe süreğen ve sistemli şekilde devam eden ENTROPİ DÜŞMESİ varsa bu taraflardan GÜÇLÜ OLANI anlaşmaya zorlar bir baskı unsurudur .
    Şaka değil gerçekten bak bu bilgi çok önemli bir şey : Unutma zaman geçtikçe süreğen ve sistemli şekilde devam eden bir entropi düşmesi taraflardan güçlü olanı anlaşmaya ve uzlaşmaya zorlar .

    Bu sürece geldiğin zaman ; Elindeki yumuşak gücün çok etkili olması gerekir . Bu yumuşak güçle tehdit edeceksin ama uygulamayacaksın .
    Tehdit karşı tarafın süreci nasıl götürdüğüne göre kendiliğinden şekillenecek bu durumda diplomasi masasında her daim bu pozisyonda olan kazanır kazandı .

    Şehirleri altın tepside sunma falan değil . Öyle kadın çocuk kalkan yaparsan ENTROPİ artar zaten . HELE iki tarafın bunda bağı varsa kız alıp kız vermişse gibi düşün .
    YANİ her iki tarafta da BİRİNCİ İKİNCİ VE ÜÇÜNCÜ DERECE AKRABALAR İŞİN İÇİNE GİRİYORSA entropi daha da artar yani .

    O yüzden etkin ve doğru mücadele için ; SAVAŞ savaşı bilenlere yüksek bir özveri ile yapılırsa .
    İşte o zaman ENTROPİ BOŞALMASI fazla olur . ÇÜNKÜ KADIN ÇOCUK SİVİL ENTROPİ BOŞALDIKÇA ARTTIRIR BOŞALDIKÇA ARTTIRIR ARTIK NASIL KONUŞUYORUM FARK ETTİYSENİZ .
    bu yüzden ENTROPİYİ TAM MANADA BOŞALTACAĞINIZ İÇİN

    ASKERİ UNSURLAR BİRİ BİRİYLE KAPIŞIR .

    Buradan siz entropiyi düşürünce ve dirençli çıkınca işte o zaman masada sağlam bir kozla çıkarsınız karşılarına .
    Hocam sen fazla teoriye daldın.
    Seni biraz pratik alana çekeyim.

    KIRIM İŞGAL EDİLDİ VE İLHAK EDİLDİ.
    Ülkenin en büyük turistik şehrini denize açılan topraklarının yarısını işgal ettiler.
    Lugansk ve Donbass da ayrılıkçılar isyan ettirilip yeni ülkeler kurduruldu.
    (lugansk ve donbass büyük kömür yatakları olan bizim zonguldak gibi zengin maden şehirleridir)

    Bu durum Türkiye'de Muğla ve Antalya'nın işgal edilip İzmir ve Adana gibi liman kentlerinin bize bırakılması.
    Güneydoğuda ve Doğu anadoluda bağımsız kürt ve ermeni devleti kurdurulmasına eş değerdir.
    Bu ülke insanı Güneydoğuyu ve doğu anadoluyu kaybedip, Antalya ve Muğlanın ilhak edilmesine ses çıkarmayacak mı?

    Bu ülke insanı Antalya ve Muğla elden gittiğinde Diyarbakır da özerk cumhuriyet kurulduğunda entropiyi düşürmeye mi çalışacak?
    Sen ülkesinin güney doğusu işgal altında olan bir ülkenin entropiyi düşürüp karşı tarafı anlaşmaya zorlayacağına inanıyorsun.
    Bunlar realist fikirler değil.

    Ukrayna bugün Kırım Donbass ve Lugansk'ı geri almak istediği için işgal edildi.
    Ukrayna Kırım Donbass ve Lugansk işgal altında olduğu için NATO ya girmeye çalıştı.
    Ukrayna Kırım Donbass ve Lugansk Ruslar tarafından işgal edildiği için Amerika ile müttefik olmak zorunda bırakıldı.
  • 28-02-2022, 02:17:51
    #76
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen fazla teoriye daldın.
    Seni biraz pratik alana çekeyim.

    KIRIM İŞGAL EDİLDİ VE İLHAK EDİLDİ.
    Ülkenin en büyük turistik şehrini denize açılan topraklarının yarısını işgal ettiler.
    Lugansk ve Donbass da ayrılıkçılar isyan ettirilip yeni ülkeler kurduruldu.
    (lugansk ve donbass büyük kömür yatakları olan bizim zonguldak gibi zengin maden şehirleridir)

    Bu durum Türkiye'de Muğla ve Antalya'nın işgal edilip İzmir ve Adana gibi liman kentlerinin bize bırakılması.
    Güneydoğuda ve Doğu anadoluda bağımsız kürt ve ermeni devleti kurdurulmasına eş değerdir.
    Bu ülke insanı Güneydoğuyu ve doğu anadoluyu kaybedip, Antalya ve Muğlanın ilhak edilmesine ses çıkarmayacak mı?

    Bu ülke insanı Antalya ve Muğla elden gittiğinde Diyarbakır da özerk cumhuriyet kurulduğunda entropiyi düşürmeye mi çalışacak?
    Sen ülkesinin güney doğusu işgal altında olan bir ülkenin entropiyi düşürüp karşı tarafı anlaşmaya zorlayacağına inanıyorsun.
    Bunlar realist fikirler değil.

    Ukrayna bugün Kırım Donbass ve Lugansk'ı geri almak istediği için işgal edildi.
    Ukrayna Kırım Donbass ve Lugansk işgal altında olduğu için NATO ya girmeye çalıştı.
    Ukrayna Kırım Donbass ve Lugansk Ruslar tarafından işgal edildiği için Amerika ile müttefik olmak zorunda bırakıldı.
    Bunlarla alakası yok benim ki uluslararası ilişkilerde değil tam olarak şöyle .

    Ortada ilhak falan bir şey yok . Şimdi Harekat başlamadan önceyi düşüneceksin .

    Harekat başlamadan önce neyin nereden ne şekilde patlak vereceğini kestirirsin .

    İşte bundan dolayı sivilleri tahliye edersin ya karşı taraf seçecek ya da sen seçeceksin savaşılacak alanları .
    Bunlar kimin ne yaptığına göre şekillenen şeyler . Yani kim kime istediği noktaya getirdiyse .

    Bu süreçte sen meskun mahal olur arazi olur süreğen ve sistemli bir çatışma direnç yapacaksın .
    Düşmanda sana karşı tüm unsurlarını aktif kullanacak çünkü onu engelleyen bir şey yok .

    İşte burada gerek COĞRAFYAYI gerek elindeki imkanları teçhizatları araçları gerekse stratejiyi topyekün kullanarak bir direnç savunma yaparsın .
    Bu dirençte başarıya ulaştığında işte o zaman karşı tarafın ENTROPİSİ DÜŞMÜŞ OLUR .

    BURADA SEN AMAN HA ENTROPİYİ ARTTIRACAK SAÇMALIKLAR sakın yapmayınız .

    Adamın entropisi sönümlendi , Seninki de sönümlenmiş aslında .
    Adamı müzakerelere masaya çağıracaksın .

    Bu süreç uzun olacak ve bu süre uzadığı için adamda bu baskı unsuru olacak anlaşmaya ve uzlaşmaya dahil olması için .
    Buradaki yumuşak gücü etkin şekilde kullandın mı . Adamdan sen istediğini koparırsın .

    Tabi bunları yapmak yönetimin görevi yapmadı mı olmaz .

    Olması içinde tabi planlı ilerlemek gerekiyor .

    En sağlıklı mantıklı çözüm budur arkadaşlar .
  • 28-02-2022, 02:25:17
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Amaç karşı tarafın entropisini sönümlemektir , hani ateş gibi düşünebilirsiniz . Nasıl ateşi körüklerseniz ateş yanar yanar hani elinizle mangal yakarken sürekli yelpaze hava sirkülasyonu .

    Bir nevi bu mantıkta düşünebilirsiniz . Eğer siz entropi boşalması olurken araya sivil kadın çocuk koyarsanız hele bir de bunlar arasında akrabalık bağı varsa birinci ikinci üçüncü derece
    entropi bir boşalıyorsa on artar .

    Amaç burada düşmanın entropisinin şiddetini tamamen üzerinize çekerek sönümlemektir .
    Şey gibi düşünebilirsiniz bu bireyde de gözlemlenir .

    Bazı insanlar intikam alınca vesaire bir rahatlama gösterirler amiyane tabirle böyle düşünebilirsiniz .

    işte buna benzer şekilde savaşta da entropisininin şiddettini tamamen kusan düşman böyle rahatlar işte arkadaşlar pamuk gibi olur yani .
    sizde bu pamuk gibi düşman üzerinden yürür gidersiniz olay bu yani .



    @digiklan; @karikaturname;

    biriniz de bunu nereden arakladın diye sormadınız yuh olsun size insan nereden arakladın diye sormaz mı hiç ?

    Cevaplıyorum : Bunu yapmak öyle her babayiğidin harcı değildir diyeyim siz anlayın .

    Yada dur direk cevap vereyim .

    Bunu yapan TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ'Nİ KURAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'TÜR .

    Evet bu yüzden MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E tüm dünya saygı duyardı .

    @digiklan; @karikaturname;
    Şimdi daha rahat anlamanız için en iyisi örnek örnek anlatayım .

    Atatürk'ün yunan bayrağını yerden kaldırtması gibi , Atatürk'ün onlar bizim evlatlarımız olmuşlardır rahat uyuyunuz Avustralya anaları demesi gibi .

    Burada ATATÜRK AVUSTRALYALI ANNELERİN ENTROPİSİNİ SÖNÜMLEYEREK onların saygısını ve sevgisini kazanıyor .
    ATATÜRK yunan bayrağını yerden kaldırtıp muhafaza ederek yine YUNAN tarafının entropisini sönümlüyor .

    Atatürk'ün savaşta kazanılan zaferler DİPLOMATİK VE EKONOMİK ZAFERLERCE TAÇLANDIRILMADIKÇA
    sözünün anlamı da budur .

    Atatürk DÜŞMANLARININ entropisini TÜM direnciyle sönümleyerek onları şekil verilebilir hale getirdi .

    Yine bir ek not bilgi : SİZ ATATÜRK'Ü ORTADAN KALDIRIRSANIZ ATATÜRK'ÜN BU ETKİSİNİ DE ORTADAN KALDIRACAKSINIZ BİLGİNİZE .

    O zaman da KARŞI TARAFIN HALA DAHA ETKİSİNİ SÖNÜMLEYEBİLECEK KADAR ETKİLİ BİR ENTROPİDE KALMAMIŞ OLUR .

    Yani size düşman olurlar ya da sizinle sürekli anlaşmazlık içinde olurlar .

    @digiklan; @karikaturname;

    Amiyane tabir demeyeyim de rahat bir üslupla anlatıyorum :

    Dönemin düşman devletleri gergin ENTROPI yüksek , en ufak medeniyette işarette ortalık yandı yanacak olayların seyri değişecek

    1922'nin Temmuz ayında Bir futbol maçı düzenlenir . Bu Atatürk'te tuhaf bir adamdır memleket elden gidiyor o ise top teptiriyor .

    DÜŞMAN DEVLETLER DE ANAAA ! MUSTAFA KEMAL TOP TEPTİRİYOR DEYİP BU İŞARETİ ÖNEMSEMEZ .

    Halbuki Mustafa Kemal komutanlarını toplayarak ; FUTBOL MAÇI görüntüsü altında BÜYÜK TAARRUZ'UN BAŞLAMASINI VE SALDIRIYA GEÇİLMESİ KARARINI ALMIŞTIR .

    Büyük Taarruzda bu yüzden beklenmeyen saldırı da düşman savunmasız ve formasyonsuz halde yakalanmıştır .

    Yalan var mı yok ? Mustafa Kemal Top teptirip aynı zaman da Büyük taarruz emri veremez diye kural mı var . Mustafa Kemal top teptiriyorsa komutanları da pekala bu sosyal aktivede ağırlayabilir .

    Sonuç olarak Atatürk yalansız dolansız bir taktikle düşmana saldırmış ve üstünlüğü mutlak sağlamıştır .
  • 28-02-2022, 11:47:16
    #78
    dev
    Kurumsal Üye
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen sorunun Çarlık döneminden Sovyet döneminden gelen arka planını bilmiyorsun.
    Elindeki bilgiler ile ürettiğin fikirlerin hepsinin temeli zayıf.
    Dediklerinizin her harfine katiliyorum. Kimisi dunden, kimisi de 2000'lerden filan basliyor yorum yapmaya.
    Kimse gerisine gitmiyor. Gidenler de internetten okudugu tarafli kaynaklaradaki bilgilere guvenip yanlis bilgilendirme yapiyor.

    Cevremde sizin kadar konu hakkinda bilgili olan bir Turk gormedim. Tesekkur etmekten baska bir sey gelmiyor elimden.
  • 28-02-2022, 12:09:07
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerinizin her harfine katiliyorum. Kimisi dunden, kimisi de 2000'lerden filan basliyor yorum yapmaya.
    Kimse gerisine gitmiyor. Gidenler de internetten okudugu tarafli kaynaklaradaki bilgilere guvenip yanlis bilgilendirme yapiyor.

    Cevremde sizin kadar konu hakkinda bilgili olan bir Turk gormedim. Tesekkur etmekten baska bir sey gelmiyor elimden.
    İkiniz de tamamen yanlışsınız ; ama bunu fark edecek kadar güçlü değilsiniz . Güçlü olsaydınız HEMEN İLK GÜÇLÜ ETKİ ALTINDA BOYUN EĞECEK KADAR zayıflık göstermezdiniz .

    Rusya tarafından hiçbir desteğim yok ve onam verende yok ; Ukrayna Tarafından herkes bana düşman ve beni yanlışlıyorlar ; Türk tarafından herkes bana düşman çünkü Türk tarafının Ukrayna tarafıyla ilgili tavrına aykırı hareket ettim .

    Çünkü ben en ufak etkide boyun eğecek kadar ; zayıf bir irade GÖSTEREN BİRİSİ değilim .

    Çünkü ben RUSYA ve UKRAYNA meselesini bin yıldan beridir gelen amereler ile yorumluyorum ; Bu yorumlamayı da nesnel ölçütlere göre şekillendiriyorum .
    Siz de anca böyle tarafgirliğin TRİBALİZMİN GÜDÜLENMENİN ışığın da en kolay stres unsurundan kurtulma aracı olarak UKRAYNA UKRAYNA edebiyatını görürsünüz ve öyle yaparsınız .

    Bu topraklar ATATÜRK gibi bir değer yetiştirmiş ama Bu toprakların insanı bırak ondan gram adamlık almayı ; onun değerini yok eder hale gelmiş .

    Ağızlar da Emperyalistler işgalciler bunları böyle böyle yapacağız şöyle şöyle yapacağız diye KİN NEFRET İNTİKAM ZOOLOJİK TEPKİLER olur da ;

    Atatürk'ün verdiği gibi Avustralyalı Analar gözyaşlarınızı dindiriniz onlar bizim evlatlarımız olmuşlardır ; Yunan bayrağını kaldırınız hiç bir milletin değeri aşağılanamaz gibi çıkışlarının manasını kimse anlayamamış .

    Popülist gazlanmalara güdülenmelere ona buna küfür hakaret saldırı devam arkadaşlar . Ukrayna için yakında küçük çocuklara mikrofon tutturup sabah akşam PUTIN'E sövdürün tam olsun bari .

    teşekkürler .
  • 28-02-2022, 12:16:41
    #80
    Üyeliği durduruldu
    freuafaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batı yalayıcıları gelir şimdi boşver
    YARILDIM GÜLMEKTEN YA

    Batı yalayıcıları diye tarif ettiğin insanlar ; konu açıldığından beridir bana sistemli ve süreğen şekilde saldırıyor adamların saldırıları dağ olmuş

    Sen olayı daha yeni mi görüyorsun . Adamlar ellerinden gelse beni parçapinçik etcek sen daha hala yolun başından bakıyorsun olaya
  • 28-02-2022, 12:19:14
    #81
    dev
    Kurumsal Üye
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiniz de tamamen yanlışsınız ; ama bunu fark edecek kadar güçlü değilsiniz . Güçlü olsaydınız HEMEN İLK GÜÇLÜ ETKİ ALTINDA BOYUN EĞECEK KADAR zayıflık göstermezdiniz .

    Rusya tarafından hiçbir desteğim yok ve onam verende yok ; Ukrayna Tarafından herkes bana düşman ve beni yanlışlıyorlar ; Türk tarafından herkes bana düşman çünkü Türk tarafının Ukrayna tarafıyla ilgili tavrına aykırı hareket ettim .

    Çünkü ben en ufak etkide boyun eğecek kadar ; zayıf bir irade GÖSTEREN BİRİSİ değilim .

    Çünkü ben RUSYA ve UKRAYNA meselesini bin yıldan beridir gelen amereler ile yorumluyorum ; Bu yorumlamayı da nesnel ölçütlere göre şekillendiriyorum .
    Siz de anca böyle tarafgirliğin TRİBALİZMİN GÜDÜLENMENİN ışığın da en kolay stres unsurundan kurtulma aracı olarak UKRAYNA UKRAYNA edebiyatını görürsünüz ve öyle yaparsınız .

    Bu topraklar ATATÜRK gibi bir değer yetiştirmiş ama Bu toprakların insanı bırak ondan gram adamlık almayı ; onun değerini yok eder hale gelmiş .

    Ağızlar da Emperyalistler işgalciler bunları böyle böyle yapacağız şöyle şöyle yapacağız diye KİN NEFRET İNTİKAM ZOOLOJİK TEPKİLER olur da ;

    Atatürk'ün verdiği gibi Avustralyalı Analar gözyaşlarınızı dindiriniz onlar bizim evlatlarımız olmuşlardır ; Yunan bayrağını kaldırınız hiç bir milletin değeri aşağılanamaz gibi çıkışlarının manasını kimse anlayamamış .

    Popülist gazlanmalara güdülenmelere ona buna küfür hakaret saldırı devam arkadaşlar . Ukrayna için yakında küçük çocuklara mikrofon tutturup sabah akşam PUTIN'E sövdürün tam olsun bari .

    teşekkürler .
    Aynen aynen sen cok guclu bir KISILIKSIN. Herkes yanlis SEN DOGRUSUN.

    Sana cevap vermeyi cok isterdim ama BOS VAKTIM yok.