griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiniz de tamamen yanlışsınız ; ama bunu fark edecek kadar güçlü değilsiniz . Güçlü olsaydınız HEMEN İLK GÜÇLÜ ETKİ ALTINDA BOYUN EĞECEK KADAR zayıflık göstermezdiniz .

Rusya tarafından hiçbir desteğim yok ve onam verende yok ; Ukrayna Tarafından herkes bana düşman ve beni yanlışlıyorlar ; Türk tarafından herkes bana düşman çünkü Türk tarafının Ukrayna tarafıyla ilgili tavrına aykırı hareket ettim .

Çünkü ben en ufak etkide boyun eğecek kadar ; zayıf bir irade GÖSTEREN BİRİSİ değilim .

Çünkü ben RUSYA ve UKRAYNA meselesini bin yıldan beridir gelen amereler ile yorumluyorum ; Bu yorumlamayı da nesnel ölçütlere göre şekillendiriyorum .
Siz de anca böyle tarafgirliğin TRİBALİZMİN GÜDÜLENMENİN ışığın da en kolay stres unsurundan kurtulma aracı olarak UKRAYNA UKRAYNA edebiyatını görürsünüz ve öyle yaparsınız .

Bu topraklar ATATÜRK gibi bir değer yetiştirmiş ama Bu toprakların insanı bırak ondan gram adamlık almayı ; onun değerini yok eder hale gelmiş .

Ağızlar da Emperyalistler işgalciler bunları böyle böyle yapacağız şöyle şöyle yapacağız diye KİN NEFRET İNTİKAM ZOOLOJİK TEPKİLER olur da ;

Atatürk'ün verdiği gibi Avustralyalı Analar gözyaşlarınızı dindiriniz onlar bizim evlatlarımız olmuşlardır ; Yunan bayrağını kaldırınız hiç bir milletin değeri aşağılanamaz gibi çıkışlarının manasını kimse anlayamamış .

Popülist gazlanmalara güdülenmelere ona buna küfür hakaret saldırı devam arkadaşlar . Ukrayna için yakında küçük çocuklara mikrofon tutturup sabah akşam PUTIN'E sövdürün tam olsun bari .

teşekkürler .
Aynen aynen sen cok guclu bir KISILIKSIN. Herkes yanlis SEN DOGRUSUN.

Sana cevap vermeyi cok isterdim ama BOS VAKTIM yok.