Sen sorunun Çarlık döneminden Sovyet döneminden gelen arka planını bilmiyorsun.
Elindeki bilgiler ile ürettiğin fikirlerin hepsinin temeli zayıf.
Dediklerinizin her harfine katiliyorum. Kimisi dunden, kimisi de 2000'lerden filan basliyor yorum yapmaya.
Kimse gerisine gitmiyor. Gidenler de internetten okudugu tarafli kaynaklaradaki bilgilere guvenip yanlis bilgilendirme yapiyor.
Cevremde sizin kadar konu hakkinda bilgili olan bir Turk gormedim. Tesekkur etmekten baska bir sey gelmiyor elimden.