• 26-02-2022, 15:22:24
    #10
    Guvenmiyor olabilir
    Fiyati kirmak istiyor olabilir
    Samimi olmak istiyordur
    Yazmayi Sevmiyordur
    Sesli daha iyi ifade ediyordur


    Onemli bir is ise sesli daha iyi olabilir ama diger durumlarda zaman kaybi bencede
  • 26-02-2022, 15:24:18
    #11
    - Uyudun mu ?
    + Kimsiniz ?
    - Ben müşteri
  • 26-02-2022, 15:24:43
    #12
    Yalnız değilsiniz hocam, şu an müşterilerimden %70'i bu şekilde arıyor. Haliyle müsait olmadığımı söylesem de "sonra konuşuruz" diye yanıt veriyorlar. O an bağlantıyı tamamen kopartmak istiyorum.
  • 26-02-2022, 15:25:13
    #13
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Uyudun mu ?
    + Kimsiniz ?
    - Ben müşteri
    ahahahaah evet 1-2 ay sonra bu şekilde aradıkları oluyor 😁
  • 26-02-2022, 15:26:22
    #14
    Bence siz fazla kazanıyorsunuz Sesli veya başka türlü müşteri bir hizmet alacaksa istediği gibi konuşabilir. O zaman ilanlarınıza yazın sesli konuşmak isteyenler yazmasin diye böyle bir mantık olabilir mi?
  • 26-02-2022, 15:27:22
    #15
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence siz fazla kazanıyorsunuz Sesli veya başka türlü müşteri bir hizmet alacaksa istediği gibi konuşabilir. O zaman ilanlarınıza yazın sesli konuşmak isteyenler yazmasin diye böyle bir mantık olabilir mi?
    hayır hocam tam tersi az kazanıyorum, harçlık çıkarmaya çalışıyorum. Ama hiç olmadık zamanda eski müşteriler bile arayabiliyor. Ben şahsen çok rahatsız oluyorum.
  • 26-02-2022, 15:28:23
    #16
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam tam tersi az kazanıyorum, harçlık çıkarmaya çalışıyorum. Ama hiç olmadık zamanda eski müşteriler bile arayabiliyor. Ben şahsen çok rahatsız oluyorum.
    Bilemedim valla bazen insan çok kazanınca ehh diyesi geliyor olabilir. Sesli konuşma kabiliyetinizi geliştirin size tavsiyem. Bu size + olarak yansıyacaktır
  • 26-02-2022, 15:29:03
    #17
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemedim valla bazen insan çok kazanınca ehh diyesi geliyor olabilir. Sesli konuşma kabiliyetinizi geliştirin size tavsiyem. Bu size + olarak yansıyacaktır
    evet ben de çok istiyorum ama normalde de asosyal takıldığım için sesli konuşmak fobi oldu resmen.
  • 26-02-2022, 15:29:39
    #18
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben de çok istiyorum ama normalde de asosyal takıldığım için sesli konuşmak fobi oldu resmen.
    Bende de vardı bir zamanlar fakat daha iyi bir iletişim olabiliyor