Bence siz fazla kazanıyorsunuz

Sesli veya başka türlü müşteri bir hizmet alacaksa istediği gibi konuşabilir. O zaman ilanlarınıza yazın sesli konuşmak isteyenler yazmasin diye

böyle bir mantık olabilir mi?
hayır hocam tam tersi az kazanıyorum, harçlık çıkarmaya çalışıyorum. Ama hiç olmadık zamanda eski müşteriler bile arayabiliyor. Ben şahsen çok rahatsız oluyorum.