Konu
Nedir bu sesli konuşma bağımlılığı ?
26-02-2022, 15:29:39
#18
nekreyazar34
omergundogar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet ben de çok istiyorum ama normalde de asosyal takıldığım için sesli konuşmak fobi oldu resmen.
Bende de vardı bir zamanlar fakat daha iyi bir iletişim olabiliyor