omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben de çok istiyorum ama normalde de asosyal takıldığım için sesli konuşmak fobi oldu resmen.
Bende de vardı bir zamanlar fakat daha iyi bir iletişim olabiliyor