omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam tam tersi az kazanıyorum, harçlık çıkarmaya çalışıyorum. Ama hiç olmadık zamanda eski müşteriler bile arayabiliyor. Ben şahsen çok rahatsız oluyorum.
Bilemedim valla bazen insan çok kazanınca ehh diyesi geliyor olabilir. Sesli konuşma kabiliyetinizi geliştirin size tavsiyem. Bu size + olarak yansıyacaktır