nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilemedim valla bazen insan çok kazanınca ehh diyesi geliyor olabilir. Sesli konuşma kabiliyetinizi geliştirin size tavsiyem. Bu size + olarak yansıyacaktır
evet ben de çok istiyorum ama normalde de asosyal takıldığım için sesli konuşmak fobi oldu resmen.