• 25-02-2022, 14:28:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Buraya ilk üye olduğumda ticaret puanımın olmaması - güvenilirlik açısından çok zor iş buluyordum. Hatta fırsatçı kişiler uyguna yazdırmak için çabalıyordu (hala bu tipler değişmedi 😅 ). Şimdi ise r10 sayesinde birçok kişiyle çalıştım. Halen daha çalışıyorum. Müşteri aramıyorum çünkü çalıştığım müşterilerden yeni iş dahilinde dönüt alıyorum. Yazdığım makaleleri ilk sayfada- sırada görüyorum. Tabi ki de bu tarif edilemez bir mutluluk. Editörlük yaptığım haber sitelerinin haberleri google keşfette önüme düşüyor bu da ayrı bir mutluluk.

    Yani demem o ki asla vazgeçmemek önemli. Kim bilir forum içinde daha ne hikayeler vardır. Benimki devede kulak kalır 😊 Umarım bir gün herkes kendi yolunu çizer…

    Kolaylıklar…
  • 25-02-2022, 14:30:17
    #2
    Kurumsal PLUS
    Sizi hatırlıyorum makale almıştık parça parça atmıştınız 2 3 adet makaleye ulaşamadığımız için bir sürü laf yapmıştınız bize
  • 25-02-2022, 14:34:16
    #3
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi hatırlıyorum makale almıştık parça parça atmıştınız 2 3 adet makaleye ulaşamadığımız için bir sürü laf yapmıştınız bize
    Aralık ayının sonunda makale işi için anlaştık. Makalelerinizi yazdım 5 ocakta teslim ettim. Ödemesini aldım ve içerikleri üzerinden 10 gün geçtikten sonra sildim. İçerikleri aradan 10-15 günlük bir süre geçmiş olmasına rağmen indirmemişsiniz. Bana bu şekilde bir dönüşte yapmadınız. Bir süre çalıştık ve hep bu şekilde yaptım. Haliyle işimiz gereği hangi makaleyi bilgisayarda tutalım her gün kaç tane içerik üretiyoruz. Siz de benim hatalı olduğumu düşünüp, bir ton laf söyleyip engellediniz.

    Olayı doğru iletelim lütfen. Yanlış olduğunu düşünüyorsanız şikayet konusu açabilirsiniz. Konuyu baltalamaya gerek yok. Kolaylıklar
  • 25-02-2022, 15:16:26
    #4
    busesenyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralık ayının sonunda makale işi için anlaştık. Makalelerinizi yazdım 5 ocakta teslim ettim. Ödemesini aldım ve içerikleri üzerinden 10 gün geçtikten sonra sildim. İçerikleri aradan 10-15 günlük bir süre geçmiş olmasına rağmen indirmemişsiniz. Bana bu şekilde bir dönüşte yapmadınız. Bir süre çalıştık ve hep bu şekilde yaptım. Haliyle işimiz gereği hangi makaleyi bilgisayarda tutalım her gün kaç tane içerik üretiyoruz. Siz de benim hatalı olduğumu düşünüp, bir ton laf söyleyip engellediniz.

    Olayı doğru iletelim lütfen. Yanlış olduğunu düşünüyorsanız şikayet konusu açabilirsiniz. Konuyu baltalamaya gerek yok. Kolaylıklar
    Üstadım,konu baltalamak değil ki bu,siz satış yapmak için açmadınız sonuçta bunu sizden alışveri yapan kişi yazdığınız hikayeye ek olarak ekleme yapılmış. Bence gerginliğe gerek yok.
    İyi forumlar dilerim