busesenyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aralık ayının sonunda makale işi için anlaştık. Makalelerinizi yazdım 5 ocakta teslim ettim. Ödemesini aldım ve içerikleri üzerinden 10 gün geçtikten sonra sildim. İçerikleri aradan 10-15 günlük bir süre geçmiş olmasına rağmen indirmemişsiniz. Bana bu şekilde bir dönüşte yapmadınız. Bir süre çalıştık ve hep bu şekilde yaptım. Haliyle işimiz gereği hangi makaleyi bilgisayarda tutalım her gün kaç tane içerik üretiyoruz. Siz de benim hatalı olduğumu düşünüp, bir ton laf söyleyip engellediniz.

Olayı doğru iletelim lütfen. Yanlış olduğunu düşünüyorsanız şikayet konusu açabilirsiniz. Konuyu baltalamaya gerek yok. Kolaylıklar
Üstadım,konu baltalamak değil ki bu,siz satış yapmak için açmadınız sonuçta bunu sizden alışveri yapan kişi yazdığınız hikayeye ek olarak ekleme yapılmış. Bence gerginliğe gerek yok.
İyi forumlar dilerim