Merhaba arkadaşlar,
Buraya ilk üye olduğumda ticaret puanımın olmaması - güvenilirlik açısından çok zor iş buluyordum. Hatta fırsatçı kişiler uyguna yazdırmak için çabalıyordu (hala bu tipler değişmedi 😅 ). Şimdi ise r10 sayesinde birçok kişiyle çalıştım. Halen daha çalışıyorum. Müşteri aramıyorum çünkü çalıştığım müşterilerden yeni iş dahilinde dönüt alıyorum. Yazdığım makaleleri ilk sayfada- sırada görüyorum. Tabi ki de bu tarif edilemez bir mutluluk. Editörlük yaptığım haber sitelerinin haberleri google keşfette önüme düşüyor bu da ayrı bir mutluluk.
Yani demem o ki asla vazgeçmemek önemli. Kim bilir forum içinde daha ne hikayeler vardır. Benimki devede kulak kalır 😊 Umarım bir gün herkes kendi yolunu çizer
Kolaylıklar