Sizi hatırlıyorum makale almıştık parça parça atmıştınız 2 3 adet makaleye ulaşamadığımız için bir sürü laf yapmıştınız bize
Aralık ayının sonunda makale işi için anlaştık. Makalelerinizi yazdım 5 ocakta teslim ettim. Ödemesini aldım ve içerikleri üzerinden 10 gün geçtikten sonra sildim. İçerikleri aradan 10-15 günlük bir süre geçmiş olmasına rağmen indirmemişsiniz. Bana bu şekilde bir dönüşte yapmadınız. Bir süre çalıştık ve hep bu şekilde yaptım. Haliyle işimiz gereği hangi makaleyi bilgisayarda tutalım her gün kaç tane içerik üretiyoruz. Siz de benim hatalı olduğumu düşünüp, bir ton laf söyleyip engellediniz.
Olayı doğru iletelim lütfen. Yanlış olduğunu düşünüyorsanız şikayet konusu açabilirsiniz. Konuyu baltalamaya gerek yok. Kolaylıklar