• 25-02-2022, 01:19:13
    #10
    ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi tepki veriyor?
    Belkide o sizden tepki bekliyor? Kadınlar genelde kolay kolay atmaz ( atan var ) ama belki sizin tepkiniz onun hoşuna gitmediği için yada tepkisizliğiniz oda savunma mekanizması açıp dediğiniz tepkiyi verebilir. Hocam ben sizin işinize olur gozuyle bakıyorum ama tabi sizinde yaşadığınız psikolojik nedenleri geride bırakıp özgüveni yakalamanız gerekir. ( Yanlış anlaşılmasın ).
    En son olay 2 gün önce yaşandı. Eski ortak bir arkadaşımız sordu bende yok be dedim geçiştirmek için. O da direkt bu insanlar salak mı nasıl kadın erkek arkadaş olamaz mı falan dedi. Biraz fazla geldi konu üstüne neden böyle düşündü vs kurcaladı fazla umursaması canımı sıktı ben sadece geçiştirmiştim acaba ilk cevabı benim vermiş olmam mı gözüne takıldı. Başka kız arkadaşlarıma danıştım hepsi manyak mısın bu kız senden hoşlanıyor diyor bazen başka bir olay oluyor anlatıyorum acaba hazır değil mi bekle bence bir şeyler olacak gibi ama sanki hazır değil gibi diyorlar kafam maksimum derecede karışık. Zaten kendi duygularıma bile hakim olamadığım bir durumdayım bir de bunlar üzerime fazla bir baskı oluşturuyor. En azından burada rahat rahat konuşabilmek hoşuma gidiyor. Kaale aldığınız için hepinize teşekkür ederim.
  • 25-02-2022, 01:19:30
    #11
    Hocam geçmiş olsun aşk cidden çok acı bir şey bana göre
    Bir zamanlar aşık olduğum birisi vardı (hala aşığım bu arada )
    Neyine aşıktım onu da bilmiyorum gerçi hareketleri davranışları benim tam tersimdi ama aşıktım işte bir süre konuştuk takıldık vs onunda benden hoşlandığını anladım işler gelişti fakat en başında da hissettiğim gibi yaşam tarzlarımız farklıydı, bir kaç sefer başkaları tarafından iftiralarda bulunuldu yargısız infaz şeklinde yargıladı ayrıldık başkası ile görüşmeye başlamıştı ama her seferinde yanında olmak yardımcı olmak istiyordum bir süre sonra tekrar geldi özür diledi bir şeyler yaptı kıramıyordum onu afferim yine geleceğini biliyordum fakat affetmeyeceğim diyodum ama yapamadım gariptir çok sevdiğim insan hayatını anne babası kadar bildiğim insandır kendisi fakat iş ilerleyince insan farklı olduğunu öğreniyor bir gecede konuşurken teşekkür mesajı ve bir fotoğraf attı bi kolye vardı çok güzel vs diyordu dedim güle güle kullan fakat onu ben almadım karıştırdın herhalde dedim o günden sonra pek fazla iyi gitmedi benim için acıklamasını yaptı fakat pek inanmadım hep kırıklıkla kaldım o kadar düzelmesini bekledim fakat düzelmedi hala da seviyorum gelse hayır demem yani 😂 kimseye anlatmadım konusu açılmışken içimi dökeyim dedim
    Kısaca bazı şeyleri içte yaşamalı içte bitirmeli bence denemekten zarar gelmez diye bi tabir var ben denedim çok zararını gördüm
  • 25-02-2022, 01:21:39
    #12
    Şuanki psikolojinizi biz tam kestiremeyiz hocam bir red durumunda nasıl bir tepki vereceğinizide. Ama kız bu durumunuzu biliyor ise size çok sert yaklaşmayacaktır en kötü kibarca bir reddediş olacak bu noktada siz kabullenebilir eskisi gibi olabiliriz derseniz söyleyin rahatlayın. Yok bu bende takıntı olur üzülürüm hırsa bindiririm onu kazanmayı dersenizde iyice düşünün önce bir sindirin bu durumu derim
  • 25-02-2022, 01:22:10
    #13
    ilybess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok büyük bir yük, kendinize bu yükü yüklemeyin.
    Birinden hoşlanmak, sevmek kötü bir şey değil.
    Şu an arkadaş olmanız durumu değiştirmez.
    Zaten birinden hoşlanabilmeniz için önce arkadaş olmanız ve onu tanımanız gerekir. Sonrasında sevip sevmediğinize, o insanın size iyi gelip gelmediğine karar verirsiniz.
    Hiç açılmadan böyle bu gözle karşınızdaki insana bakıp içinizde büyütüp acı çekeceğinize, bunu yüzyüze tatlı dil ile söyleyin.
    Karşınızdaki insan da sizi seviyorsa istediğiniz olur. Sevmiyorsa bile rahatlamış olursunuz ve ikinci senaryo yaşanırsa lütfen üzülmeyin.
    Siz içinizden nasıl geliyorsa öyle davrandınız, içinizde bunun rahatlığı olsun.
    Bol şanslar dilerim. Umarım her şey istediğiniz gibi olur.
    Yukarıda bir arkadaş duygusal karmaşanın sonunu bekleyin, duygularınızı net bir şekilde hissedince konuşun yazmış. Sizce hemen gidip bitirmeli miyim mevzuyu yoksa bu karma karışık duygulardan kurtulup zihnimi sakinleştirince mi konuşmalıyım
  • 25-02-2022, 01:26:32
    #14
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun aşk cidden çok acı bir şey bana göre
    Bir zamanlar aşık olduğum birisi vardı (hala aşığım bu arada )
    Neyine aşıktım onu da bilmiyorum gerçi hareketleri davranışları benim tam tersimdi ama aşıktım işte bir süre konuştuk takıldık vs onunda benden hoşlandığını anladım işler gelişti fakat en başında da hissettiğim gibi yaşam tarzlarımız farklıydı, bir kaç sefer başkaları tarafından iftiralarda bulunuldu yargısız infaz şeklinde yargıladı ayrıldık başkası ile görüşmeye başlamıştı ama her seferinde yanında olmak yardımcı olmak istiyordum bir süre sonra tekrar geldi özür diledi bir şeyler yaptı kıramıyordum onu afferim yine geleceğini biliyordum fakat affetmeyeceğim diyodum ama yapamadım gariptir çok sevdiğim insan hayatını anne babası kadar bildiğim insandır kendisi fakat iş ilerleyince insan farklı olduğunu öğreniyor bir gecede konuşurken teşekkür mesajı ve bir fotoğraf attı bi kolye vardı çok güzel vs diyordu dedim güle güle kullan fakat onu ben almadım karıştırdın herhalde dedim o günden sonra pek fazla iyi gitmedi benim için acıklamasını yaptı fakat pek inanmadım hep kırıklıkla kaldım o kadar düzelmesini bekledim fakat düzelmedi hala da seviyorum gelse hayır demem yani 😂 kimseye anlatmadım konusu açılmışken içimi dökeyim dedim
    Kısaca bazı şeyleri içte yaşamalı içte bitirmeli bence denemekten zarar gelmez diye bi tabir var ben denedim çok zararını gördüm
    Paylaştığınız için teşekkür ederim her bir yaşanmışlık bir derstir gibi görürüm. Allah kolaylık versin size de bana da
  • 25-02-2022, 01:26:59
    #15
    Yani bencede artık zamanı gelmiş gibi diyebilirim hocam eğer size kardeş gözüyle bakmıyorsa şansınızı denemenizi tavsiye ederim.

    Bizimde arkadaşlıktan başlamıştı onunla bir araya gelmem imkansız diyodum ama en sonunda canıma tak etmişti açılmak istemiştim çünkü artık arkadaş kalmak zarar veriyodu bir gün parkta otururken şansımı denedim en içten hislerimle cevabı olumlu olmuştu.

    Ondan sonrasında gerçekten bir hayatın var olduğunu anlamıştım o derece mutluydum ve asla ama asla beni bırakma ihtimalini göz önüne almamıştım hep bir ömür beraber olacağız sanmıştım.

    Biraz komik gelebilir belki ama bana bir tartışmamızda " Sen benim şerefsizimsin başkasına vermem " gibi bir cümle söylemişti o kadar hoşuma gitmiştiki gün geçtikçe dahada bağlanıyordum onun için üniversite tercihi bile yapmamıştım beraber gideriz aynı üniversiteye diye o derece seviyodum.

    Sonra birgün onun kız bir arkadaşı yanımızdan ayrılmıyodu rahat vermiyodu kısacası onu istemediğimi en azından birlikteyken bizi baş başa bırakmasını söylemiştim bana ben kardeşimi yanlız bırakamam gibi tarzı cümleler kullanınca tartışma sonucu ayrılma kararı aldık.

    Öyleki bırakmaz etmez dediğim insan bir günde bitirdi herşeyi sonrasında özür diledim hatam olmamasına rağmen kaç kez belki onlarca kez ama asla yanaşmadı oysaki bir tartismaydi sadece ne küfür ne şiddet vardı

    Ondan sonrasında dahada ne aşka ne kadınlara gram inancım kalmadı 6 aydır ayrıyız ama acısı sanki 6 yıl gibi

    Şuandada hayatında başka biri var diye biliyorum.

    Bunca şeyi anlatmamın tek sebebi ister 3 yıl tanıyın ister 5 yıl kadın milletine asla ama asla fazla bağlanmayın sildimi bi kerede siliyolar ve vazgeçilmez olduğunu hissettirmeyin yoksa ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.

    Umarım bir araya gelirsiniz ve asla ayrılmassınız sizin için tek dileğim bu olur.

    Mutlu olmanız dileğiyle hayırlı geceler dilerim.
  • 25-02-2022, 01:29:48
    #16
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bencede artık zamanı gelmiş gibi diyebilirim hocam eğer size kardeş gözüyle bakmıyorsa şansınızı denemenizi tavsiye ederim.

    Bizimde arkadaşlıktan başlamıştı onunla bir araya gelmem imkansız diyodum ama en sonunda canıma tak etmişti açılmak istemiştim çünkü artık arkadaş kalmak zarar veriyodu bir gün parkta otururken şansımı denedim en içten hislerimle cevabı olumlu olmuştu.

    Ondan sonrasında gerçekten bir hayatın var olduğunu anlamıştım o derece mutluydum ve asla ama asla beni bırakma ihtimalini göz önüne almamıştım hep bir ömür beraber olacağız sanmıştım.

    Biraz komik gelebilir belki ama bana bir tartışmamızda " Sen benim şerefsizimsin başkasına vermem " gibi bir cümle söylemişti o kadar hoşuma gitmiştiki gün geçtikçe dahada bağlanıyordum onun için üniversite tercihi bile yapmamıştım beraber gideriz aynı üniversiteye diye o derece seviyodum.

    Sonra birgün onun kız bir arkadaşı yanımızdan ayrılmıyodu rahat vermiyodu kısacası onu istemediğimi en azından birlikteyken bizi baş başa bırakmasını söylemiştim bana ben kardeşimi yanlız bırakamam gibi tarzı cümleler kullanınca tartışma sonucu ayrılma kararı aldık.

    Öyleki bırakmaz etmez dediğim insan bir günde bitirdi herşeyi sonrasında özür diledim hatam olmamasına rağmen kaç kez belki onlarca kez ama asla yanaşmadı oysaki bir tartismaydi sadece ne küfür ne şiddet vardı

    Ondan sonrasında dahada ne aşka ne kadınlara gram inancım kalmadı 6 aydır ayrıyız ama acısı sanki 6 yıl gibi

    Şuandada hayatında başka biri var diye biliyorum.

    Bunca şeyi anlatmamın tek sebebi ister 3 yıl tanıyın ister 5 yıl kadın milletine asla ama asla fazla bağlanmayın sildimi bi kerede siliyolar ve vazgeçilmez olduğunu hissettirmeyin yoksa ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.

    Umarım bir araya gelirsiniz ve asla ayrılmassınız sizin için tek dileğim bu olur.

    Mutlu olmanız dileğiyle hayırlı geceler dilerim.
    Gözlerim doldu zaten hazırım uamrım tekrar bu güzel ama çok acı verici duyguyu yaşarsınız sanki bir beddua gibi geliyor ama öyle de değil gibi be
  • 25-02-2022, 01:30:49
    #17
    Konu Aşk mı? O halde PAS!


  • 25-02-2022, 01:34:09
    #18
    makif164 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlerim doldu zaten hazırım uamrım tekrar bu güzel ama çok acı verici duyguyu yaşarsınız sanki bir beddua gibi geliyor ama öyle de değil gibi be
    Hayatım boyunca kimseye bu kadar bağlanmamıştım ama onca şeye rağmen geri dönse şuan sorgusuz sualsiz kollarımı açarım çünkü halada seviyorum kendisini

    Benim olayın en kötü yanı ayni sitede oturuyoruz hergün birbirimizi görüyoruz onca anıya, hatıraya rağmen iki yabancı gibi geçip gidiyoruz içimi parçalayan en kötü yanıda bu ne yazıkkı 😔