makif164 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözlerim doldu zaten hazırım uamrım tekrar bu güzel ama çok acı verici duyguyu yaşarsınız sanki bir beddua gibi geliyor ama öyle de değil gibi be
Hayatım boyunca kimseye bu kadar bağlanmamıştım ama onca şeye rağmen geri dönse şuan sorgusuz sualsiz kollarımı açarım çünkü halada seviyorum kendisini

Benim olayın en kötü yanı ayni sitede oturuyoruz hergün birbirimizi görüyoruz onca anıya, hatıraya rağmen iki yabancı gibi geçip gidiyoruz içimi parçalayan en kötü yanıda bu ne yazıkkı 😔