Hocam geçmiş olsun aşk cidden çok acı bir şey bana göre
Bir zamanlar aşık olduğum birisi vardı (hala aşığım bu arada )
Neyine aşıktım onu da bilmiyorum gerçi hareketleri davranışları benim tam tersimdi ama aşıktım işte bir süre konuştuk takıldık vs onunda benden hoşlandığını anladım işler gelişti fakat en başında da hissettiğim gibi yaşam tarzlarımız farklıydı, bir kaç sefer başkaları tarafından iftiralarda bulunuldu yargısız infaz şeklinde yargıladı ayrıldık başkası ile görüşmeye başlamıştı ama her seferinde yanında olmak yardımcı olmak istiyordum bir süre sonra tekrar geldi özür diledi bir şeyler yaptı kıramıyordum onu afferim yine geleceğini biliyordum fakat affetmeyeceğim diyodum ama yapamadım gariptir çok sevdiğim insan hayatını anne babası kadar bildiğim insandır kendisi fakat iş ilerleyince insan farklı olduğunu öğreniyor bir gecede konuşurken teşekkür mesajı ve bir fotoğraf attı bi kolye vardı çok güzel vs diyordu dedim güle güle kullan fakat onu ben almadım karıştırdın herhalde dedim o günden sonra pek fazla iyi gitmedi benim için acıklamasını yaptı fakat pek inanmadım hep kırıklıkla kaldım o kadar düzelmesini bekledim fakat düzelmedi hala da seviyorum gelse hayır demem yani 😂 kimseye anlatmadım konusu açılmışken içimi dökeyim dedim
Kısaca bazı şeyleri içte yaşamalı içte bitirmeli bence denemekten zarar gelmez diye bi tabir var ben denedim çok zararını gördüm