Ne gibi tepki veriyor?
Belkide o sizden tepki bekliyor? Kadınlar genelde kolay kolay atmaz ( atan var ) ama belki sizin tepkiniz onun hoşuna gitmediği için yada tepkisizliğiniz oda savunma mekanizması açıp dediğiniz tepkiyi verebilir. Hocam ben sizin işinize olur gozuyle bakıyorum ama tabi sizinde yaşadığınız psikolojik nedenleri geride bırakıp özgüveni yakalamanız gerekir. ( Yanlış anlaşılmasın ).
En son olay 2 gün önce yaşandı. Eski ortak bir arkadaşımız sordu bende yok be dedim geçiştirmek için. O da direkt bu insanlar salak mı nasıl kadın erkek arkadaş olamaz mı falan dedi. Biraz fazla geldi konu üstüne neden böyle düşündü vs kurcaladı fazla umursaması canımı sıktı ben sadece geçiştirmiştim acaba ilk cevabı benim vermiş olmam mı gözüne takıldı. Başka kız arkadaşlarıma danıştım hepsi manyak mısın bu kız senden hoşlanıyor diyor bazen başka bir olay oluyor anlatıyorum acaba hazır değil mi bekle bence bir şeyler olacak gibi ama sanki hazır değil gibi diyorlar kafam maksimum derecede karışık. Zaten kendi duygularıma bile hakim olamadığım bir durumdayım bir de bunlar üzerime fazla bir baskı oluşturuyor. En azından burada rahat rahat konuşabilmek hoşuma gidiyor. Kaale aldığınız için hepinize teşekkür ederim.