• 05-02-2009, 00:59:08
    #55
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polemik için yer arayıp kendinizi küçük düşüreceğinize, yazımı okuyun. Atatürk'ü sevmeyen kişilere hitaben yazdım ben o yazımı. Kusura bakma ama, mesajından anlaşılan şey de buydu. Sen benim vatanıma milletime dinime verdiğim değeri bilmeden bu tip bir yorum yapamazsın. Sadece birilerini ezip kendini üstün göstermek, egolarını tatmin etmek için yazıyorsun. Bunun için kullanılan kelime de "gocunmak"tır. Madem o kadar değer veriyorsun atana vatanına milletine, gocunacağına açıklarsın ne demek istediğini.
    yuh artık,1 kere forumda kimse ben sevmiyorum demedi insanlar derdini anlatmaya calısıyorlar seven sevsin sevmeyen sevmesin diyorlar ama sen ve diğer arkadaslar - rep verip (umrumda değil) üzerimize oynuyorsunuz sonra polemiği yaaratan ben mi oluyorum!

    ne söylemeye calıstığımı ilk verdiğim cvp da söyledim alıntı yapıyorum birazcık anlayısın varsa anlayacaksın.

    Alıntı
    atatürk'e yaptıklarına saygım sonsuz, saygı duymamak için deli olmak gerek ama ilah gibi sevenlere de şaşırmıyor değilim. eğer inancı olan biriyseniz atatürk'ün bir vesile olduğunu aklınızda bulundurun bu işin öbür tarafı da var. peygamber efendimizin istanbul için fetheden asker ne güzel asker fetheden komutan ne güzel komutan sözünü düşünecek olursanız bu kadar övgü almıs bir şehir elbette sapkın dinde bir grubun eline geçmeyecekti ve geçmeyecek diye düşünüyorum.
  • 05-02-2009, 00:59:45
    #56
    Herkes kafasına göre birşey yazıyor.
    Biri disko diyor diğeri partizane diye eşlik ediyor.
    Seven sever, sevmeyen sevmez.
    Sevmeyenlere zorla sevdirecek halimiz yok.
  • 05-02-2009, 01:02:37
    #57
    Kurumsal PLUS
    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuh artık,1 kere forumda kimse ben sevmiyorum demedi insanlar derdini anlatmaya calısıyorlar seven sevsin sevmeyen sevmesin diyorlar ama sen ve diğer arkadaslar - rep verip (umrumda değil) üzerimize oynuyorsunuz sonra polemiği yaaratan ben mi oluyorum!
    ne söylemeye calıstığımı ilk verdiğim cvp da söyledim alıntı yapıyorum birazcık anlayısın varsa anlayacaksın.
    Benim polemik gibi bir amacım yoktu. "Ağır ol da molla desinler" cevabınızdan çıkardığım sonuca göre bir cevap yazdım, size özel değil genelleme yaparak Atatürk'ü sevmeyen şahıslara hitaben. Konunun başlığı bu şahıslara yönelikti ve ben de bu şahıslarla ilgili yorumumu yaptım. Amacım kimseyle tartışmak filan değil, kimseye laf sokmak değil. Yazdıklarımda anlaşılmayan bir yer yok, ne demek istediğim açık ve belli. Bu konuya o yüzden daha fazla cevap yazmıyorum, gerek yok çünkü.

    Ayrıca @lost42;

    Kimseye zorla sevin demiyoruz. Bu şekilde kimse kimseye birşey yaptıramaz. Benim burada yırtınma amacım "sevmiyoruz" diye geçinen kişilerin neyin ne olduğunu bilmeden bunu söylüyor olmaları. Birazcık okuyan araştıran bir toplum olsak, bu tip şahıslar zaten çıkmaz piyasaya. Yoksa seviyormuş sevmiyormuş bana ne. Ama ben böyle karacahil insanlara saygı duymak zorunda değilim. Bunu da bana kimse zorla yaptıramaz.
  • 05-02-2009, 01:03:31
    #58
    Ben şahsen bu tarz oluşumları normal karşılıyorum. Nedenmi?

    bir ermeniden, rumdan, yunandan, ingilizden, v.s. Atatürk sevgisi bekleyemezsiniz. Kısaca,

    Kanında Bozukluk, soyunda Kırıklık olan itlerden Atatürk sevgisi beklemek komik bir durum
  • 05-02-2009, 01:03:51
    #59
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kafasına göre birşey yazıyor.
    Biri disko diyor diğeri partizane diye eşlik ediyor.
    senin yazıdan anladığın bu kadar
  • 05-02-2009, 01:11:01
    #60
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yazıdan anladığın bu kadar
    O zaman niye editledin gülüm yazını?
    Yazıyı editle sonra laf at.
    Kimlerle muhattap oluyoruz ya.
  • 05-02-2009, 01:12:25
    #61
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman niye editledin gülüm yazını?
    Yazıyı editle sonra laf at.
    Kimlerle muhattap oluyoruz ya.
    senin gibi birkaç kişi daha çıkar diye
  • 05-02-2009, 01:14:09
    #62
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan biraz ideolojinizi anladım. Böyle saçma bir tartışmaya girmek istemiyorum.
    Atasını sevmeyen it peşinde koşar...
    BEN ATATÜRK'Ü, ÖNDERİMİZİ ÇOK SEVİYORUM VE SEVMEYENLERİN DE GERÇEKTEN ÜLKEDEN GİTMELERİ EN HAYIRLI İŞ OLUR.
    Kesinlikle KATILIYORUM. Sevmeyen yaşamasın onun kurduğu cumhuriyette, Ata'mın anayasasında ve alın teri dökerek aldığı vatanda! Ailesinide alıp gidebilir, benim için uygundur.
  • 05-02-2009, 01:17:39
    #63
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi birkaç kişi daha çıkar diye
    Daha fazla rezil olmadan bu tekerleme ile uyuman dileğiyle.

    "o piti piti
    karamela sepeti
    terazi lastik cimnastik
    biz size geldik bitlendik
    son dersimiz matematik
    tik tik tik. tik."