Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan biraz ideolojinizi anladım. Böyle saçma bir tartışmaya girmek istemiyorum.
Atasını sevmeyen it peşinde koşar...
BEN ATATÜRK'Ü, ÖNDERİMİZİ ÇOK SEVİYORUM VE SEVMEYENLERİN DE GERÇEKTEN ÜLKEDEN GİTMELERİ EN HAYIRLI İŞ OLUR.
Kesinlikle KATILIYORUM. Sevmeyen yaşamasın onun kurduğu cumhuriyette, Ata'mın anayasasında ve alın teri dökerek aldığı vatanda! Ailesinide alıp gidebilir, benim için uygundur.