Ben şahsen bu tarz oluşumları normal karşılıyorum. Nedenmi?

bir ermeniden, rumdan, yunandan, ingilizden, v.s. Atatürk sevgisi bekleyemezsiniz. Kısaca,

Kanında Bozukluk, soyunda Kırıklık olan itlerden Atatürk sevgisi beklemek komik bir durum