• 22-02-2022, 18:13:25
    #1
    Merhabalar, herkese iyi akşamlar.
    Bu ara araç bakıyorum. Peugeot markasından da beğendiğim birkaç model var. Diğer markalardan farklı olarak peugeot araçların çoğunun direksiyonu sanki airbag açmış gibi ize sahip. Hayır birkaç arabada olsa satıcılar dürüst konuşmuyor diyeceğim ama abartısız neredeyse tüm ilanlarda böyle. Bunun sebebi nedir? Kornaya vs basarken olduğu yazıyor Google’da. Birçok arabanın kornası göbekten. Neden olur ki bu acaba? 😄
  • 22-02-2022, 18:24:26
    #2
    Kalitesiz plastik ve güneş birleşince bir zamandan sonra böyle iz yapıyor airbag bölgeleri. Bu gene iyi benim puntonun göğüs airbagi direk yırtıldı. Kalitesiz plastik yüzünden kronik problem yani, anlıyacağınız.
  • 22-02-2022, 18:24:28
    #3
    Merhaba;

    Benim de Peugeot 207 aracım var ve aynı durum mevcut Ancak aitbag falan açmamış araç, ekspertizin söylediğine göre.

    Sebebini bilmiyorum, pek de önemsemedim açıkçası
  • 22-02-2022, 18:27:47
    #4
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalitesiz plastik ve güneş birleşince bir zamandan sonra böyle iz yapıyor airbag bölgeleri. Bu gene iyi benim puntonun göğüs airbagi direk yırtıldı. Kalitesiz plastik yüzünden kronik problem yani, anlıyacağınız.
    Fazla yoruma gerek yok en kaliteli yorum. Nokta atışı..
  • 22-02-2022, 18:29:04
    #5
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalitesiz plastik ve güneş birleşince bir zamandan sonra böyle iz yapıyor airbag bölgeleri. Bu gene iyi benim puntonun göğüs airbagi direk yırtıldı. Kalitesiz plastik yüzünden kronik problem yani, anlıyacağınız.
    Teşekkür ederim yanıt için. Araç çok eski de değil açıkçası. Ama kronik herhalde zira 1-2 yaşındaki araçlarda da var peugeotta. Bu araç 2013 modeldi… Ve grubunda aynı fiyata 2007-2010 modeller var. Biraz daha yeni olsun vs diye düşündük de malzeme kalitesi aksini söylüyor herhalde.
    aizguden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Benim de Peugeot 207 aracım var ve aynı durum mevcut Ancak aitbag falan açmamış araç, ekspertizin söylediğine göre.

    Sebebini bilmiyorum, pek de önemsemedim açıkçası
    Hocam açmamıştır bence de zira hepsinde var. Ben de 308 bakıyorum. Aracın iç konsol ve göstergeleri gibi ayrıntılarını çok beğendim. Cam tavan vs ile de gayet ferah. Direksiyonları bu serilerde kronik sanırım anlamadım gitti… Ben böyle şeylere çok dikkat ederim. Airbag olan yere kaplama da yapılmaz. Gerçekten sıkıntı durum bence…
  • 22-02-2022, 18:29:07
    #6
    Hocam airbag açmadıysa bile açma ihtimali %50, 10yıl+ araçlarda. Estetik açıdan göze batıyor ise çok güzel direksiyon kaplama yapanlar var.
  • 22-02-2022, 18:31:44
    #7
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla yoruma gerek yok en kaliteli yorum. Nokta atışı..

    Yine de konuyla ilgili bilginiz veya çözüm öneriniz varsa alabilirim.
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam airbag açmadıysa bile açma ihtimali %50, 10yıl+ araçlarda. Estetik açıdan göze batıyor ise çok güzel direksiyon kaplama yapanlar var.
    Hocam bu durum tehlikeli bence. Zira airbagin açıldığı noktaların kendince bir hassasiyeti var. Kaplama direkt çözüm ama güvenli değil. Allah korusun airbag tam açılmayabilir…
  • 22-02-2022, 18:36:14
    #8
    Direksiyon takıntım var.Araç ne kadar güzel olursa olsun direksiyon güzel değilse almıyorum o aracı

    Çünkü en çok onunla muhatap olacağım. Elime oturuşu ve estetik görünümü iyi olmalı.
    Bende beğenmiyorum bu direksiyonları.
  • 22-02-2022, 18:38:45
    #9
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direksiyon takıntım var.Araç ne kadar güzel olursa olsun direksiyon güzel değilse almıyorum o aracı

    Çünkü en çok onunla muhatap olacağım. Elime oturuşu ve estetik görünümü iyi olmalı.
    Bende beğenmiyorum bu direksiyonları.
    Aynı tarzın alttan kesik olanları da var sanırım sportium modellerinde. Daha tok ve güzel duruyor. Ama gelin görün ki çıkma olarak satılanlarda vs de eklediğim görseldeki durum var. Peugeot airbagin açılmama durumuna karşı ince ve kalitesiz plastik kullanarak ekstra bir önlem mi almış anlamadım 😄 Ama son nesillerin direksiyonlarının ortasındaki çıkıklığa da bakarsanız bu direkt pejonun bir sorunu bence