Direksiyon takıntım var.Araç ne kadar güzel olursa olsun direksiyon güzel değilse almıyorum o aracı

Çünkü en çok onunla muhatap olacağım. Elime oturuşu ve estetik görünümü iyi olmalı.
Bende beğenmiyorum bu direksiyonları.