Direksiyon takıntım var.Araç ne kadar güzel olursa olsun direksiyon güzel değilse almıyorum o aracı
Çünkü en çok onunla muhatap olacağım. Elime oturuşu ve estetik görünümü iyi olmalı.
Bende beğenmiyorum bu direksiyonları.
Aynı tarzın alttan kesik olanları da var sanırım sportium modellerinde.

Daha tok ve güzel duruyor. Ama gelin görün ki çıkma olarak satılanlarda vs de eklediğim görseldeki durum var. Peugeot airbagin açılmama durumuna karşı ince ve kalitesiz plastik kullanarak ekstra bir önlem mi almış anlamadım 😄 Ama son nesillerin direksiyonlarının ortasındaki çıkıklığa da bakarsanız bu direkt pejonun bir sorunu bence