Merhabalar, herkese iyi akşamlar.
Bu ara araç bakıyorum. Peugeot markasından da beğendiğim birkaç model var. Diğer markalardan farklı olarak peugeot araçların çoğunun direksiyonu sanki airbag açmış gibi ize sahip. Hayır birkaç arabada olsa satıcılar dürüst konuşmuyor diyeceğim ama abartısız neredeyse tüm ilanlarda böyle. Bunun sebebi nedir? Kornaya vs basarken olduğu yazıyor Google’da. Birçok arabanın kornası göbekten. Neden olur ki bu acaba? 😄