Fazla yoruma gerek yok en kaliteli yorum. Nokta atışı..
Yine de konuyla ilgili bilginiz veya çözüm öneriniz varsa alabilirim.
Hocam airbag açmadıysa bile açma ihtimali %50, 10yıl+ araçlarda. Estetik açıdan göze batıyor ise çok güzel direksiyon kaplama yapanlar var.
Hocam bu durum tehlikeli bence. Zira airbagin açıldığı noktaların kendince bir hassasiyeti var. Kaplama direkt çözüm ama güvenli değil. Allah korusun airbag tam açılmayabilir