• 22-02-2022, 16:42:40
    #19
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece doğalgaz olarak değil evin durumuda önemli. Ev yalıtımlı güneş görüyorsa 400 lt ilede çıkarsın. Ayrıca apartmansa alt üst dolu ise daha fazla ısınırsın.

    Yaktım ısınacaz diyerek biraz zor.

    Örneğin bizim evin sagı solu boş, altta kimse durmuyor üstümüz teras heralde 10 günde bir 400-450 tl doğalgaz yüklemesi yapıyoruz.
    Apartmanda oturuyoruz. Alt sağ sol üst dolu binada ısı yalıtımı var sanırım yeni taşındım tam emin değilim. Ama yine de çok geldi hocam.
  • 22-02-2022, 16:46:00
    #20
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 3 kombi yanıyor ikisi 2 derece de 899,78 tl geldi.

    Elektrik de 94 kw 386 tl
    Hocam 122 Kw kullanıma bana 168 tl geldi. Geçen ayda 159 kw kullandım 194 TL civarında geldi. 94 Kw nasıl 386 tl geldi anlamadım ? ticari kullanım falan mı
  • 22-02-2022, 16:47:28
    #21
    Mart şubattan, nisan marttan ve mayıs nisandan daha iyi olacak!
  • 22-02-2022, 16:57:10
    #22
    Sadece elektrik 774 TL geldi. Olacak işler değil bunlar.
  • 22-02-2022, 17:00:12
    #23
    Kötü günler geride kaldı. Daha Kötü günlere hazırlanın.

    Mesela ekmek 5-7 tl
    Salataluk 50-60tl
    Gibi.

    Enerji ve akaryakıt ucuzlamadan hiçbir şey ucuzlamaz. Ve uretici fiyatları henüz gerçek fiyatlara yansımadı. Mart sonu gibi hazir olun. Aya ilk fırlatma gerçekleşecek.
  • 22-02-2022, 17:01:12
    #24
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 122 Kw kullanıma bana 168 tl geldi. Geçen ayda 159 kw kullandım 194 TL civarında geldi. 94 Kw nasıl 386 tl geldi anlamadım ? ticari kullanım falan mı
    Binanın meskeni yok kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar hocam
  • 22-02-2022, 17:02:18
    #25
    mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü günler geride kaldı. Daha Kötü günlere hazırlanın.

    Mesela ekmek 5-7 tl
    Salataluk 50-60tl
    Gibi.

    Enerji ve akaryakıt ucuzlamadan hiçbir şey ucuzlamaz. Ve uretici fiyatları henüz gerçek fiyatlara yansımadı. Mart sonu gibi hazir olun. Aya ilk fırlatma gerçekleşecek.
    Şu mart ayının ilk haftası petekleri kapatacağım zaten. Allah yardımcımız olsun.
  • 22-02-2022, 17:12:44
    #26
    Platin üye
    1 torba kömüre 130 lira verdim. Ayda ortalama 15 taneden hesaplarsak 1950 lira para ediyor.
    1 tanede tüp alsan 250 liradan 2.200 lira sadece tüp ve bir odanın ısınması için gidiyor.
    10 günde bir banyo yapmakta cabası. 700 lira mükemmel bence ama yinede çok pahalı...
  • 22-02-2022, 17:13:40
    #27
    Üyeliği durduruldu
    920 de bize geldi sonumuz hayrolsun