1 torba kömüre 130 lira verdim. Ayda ortalama 15 taneden hesaplarsak 1950 lira para ediyor.
1 tanede tüp alsan 250 liradan 2.200 lira sadece tüp ve bir odanın ısınması için gidiyor.
10 günde bir banyo yapmakta cabası. 700 lira mükemmel bence ama yinede çok pahalı...