• 22-02-2022, 16:30:04
    #10
    faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.
    Evet bizim binanın meskeni alınmadı kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar
  • 22-02-2022, 16:30:14
    #11
    KW olarak bakmadım fakat, 1.030 TL elektrik faturası geldi eve. Geçen ay'a kadar 300-400 TL arası stabil geliyordu.
    Doğalgaz merkezi olduğu için ortalama 250-280, en fazla ise 310 ödemiştik (3 yıl boyunca kışları) Geçen ay 540 TL ödedik. Allah sonumuzu hayretsin ne diyelim.
  • 22-02-2022, 16:30:55
    #12
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KW olarak bakmadım fakat, 1.030 TL elektrik faturası geldi eve. Geçen ay'a kadar 300-400 TL arası stabil geliyordu.
    Doğalgaz merkezi olduğu için ortalam 250-280, en fazla ise 310 ödemiştik (3 yıl boyunca kışları) Geçen ay 540 TL ödedik. Allah sonumuzu hayretsin ne diyelim.
    Amin inÅŸallah.
  • 22-02-2022, 16:32:28
    #13
    Bizim iş yeri dükkan 300m2 2 tane petek 5 gün gece gündüz yanıyor orta seviyede 550 TL fatura geldi
    Geçen ay 780 gelmişti ama her gün tost yapıyordum kahvaltıda. Bu ay denedim tost makinesini kapatıp 200 TL fark etti resmen
    ElektriÄŸi tost makinesi yiyormuÅŸ

    Bu tip ufak tefek ev aletleri acayip elektrik tüketiyor
  • 22-02-2022, 16:36:32
    #14
    faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.
    muhtemelen ticari kullanımdır. ofis, dükkan vs.
  • 22-02-2022, 16:39:07
    #15
    3 petek sabit + havlupan + sıcak su + ocak 670 tl
  • 22-02-2022, 16:40:30
    #16
    783 tl geldi doğal gaz, yeterli derece ısındık. güney cephe ve kombinin yeni olması 100-200 tl fark ettiriyor.
  • 22-02-2022, 16:40:56
    #17
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 petek sabit + havlupan + sıcak su + ocak 670 tl
    4 petek sabit + sıcak su ocak ayında 672 lirada bize gelmişti. Muhtemelen bu ay size de +770 lira gelecek.
  • 22-02-2022, 16:41:33
    #18
    Sadece doğalgaz olarak değil evin durumuda önemli. Ev yalıtımlı güneş görüyorsa 400 lt ilede çıkarsın. Ayrıca apartmansa alt üst dolu ise daha fazla ısınırsın.

    Yaktım ısınacaz diyerek biraz zor.

    Örneğin bizim evin sagı solu boş, altta kimse durmuyor üstümüz teras heralde 10 günde bir 400-450 tl doğalgaz yüklemesi yapıyoruz.