faikbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.
Evet bizim binanın meskeni alınmadı kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar