Konu
776 lira doğalgaz faturası geldi!!
22-02-2022, 16:30:04
#10
neto
faikbas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emin misiniz üstad. Ben 201 Kw elektriğe 277 tl ödedim. Bir yanlışlık var.
Evet bizim binanın meskeni alınmadı kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar