KW olarak bakmadım fakat, 1.030 TL elektrik faturası geldi eve. Geçen ay'a kadar 300-400 TL arası stabil geliyordu.
Doğalgaz merkezi olduğu için ortalama 250-280, en fazla ise 310 ödemiştik (3 yıl boyunca kışları) Geçen ay 540 TL ödedik. Allah sonumuzu hayretsin ne diyelim.